Newsletter Internetové bubliny
Internetové bubliny - newsletter
Cílem newsletteru Internetové bubliny je přinášet pravidelně zajímavé informace z oblasti využitelnosti internetových nástrojů, informovat o aktuálním dění, inspirovat své čtenáře a předkládat jim nové pohledy na probíraná témata. Zaměření článků přitom nebude technické („jak to dělat?“), ale spíše strategicko-obchodní („k čemu je vhodné to využít, co nám to přinese a co nás to bude stát?“).
- Přihlásit se k odběru Internetových bublin můžete v boxu vpravo.
Proč Internetové bubliny?
Newsletter Internetové bubliny má ukázat, že internet není bublina, že v dnešním světě patří k nejvýznamnějším prvkům firemní komunikace a zejména pak má poradit, jak se na internetu nejlépe prosadit.
Hlavní témata již vydaných bublin:
- Firemní newsletter jako letadlo - Září 2011
- Cíl netrefíte, pokud na něj nemíříte! - Říjen 2011
- Online sociální sítě - Listopad 2011
- TOP e-commerce trendy pro rok 2012 - Leden 2012
Připravovaná témata:
- Online mediální plánování
- Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím moderních prostředků komunikace
- Internetové stránky místo obchodního zástupce
- Podpora vašich produktů na internetu
- Jak zviditelnit své internetové stránky
- Web pro každý výrobek aneb efektivní microsites
- Rebranding produktů a uvedení na trh za pomoci internetu
- Strategie: proč plánovat a vytvářet strategie, návratnost investic
Rádi bychom prostřednictvím Internetových bublin předávali naše know-how a mnohaleté zkušenosti z oboru internetového marketingu a pochopitelnou formou.
- Přihlásit se k odběru Internetových bublin můžete v boxu vpravo.