PPC kampaně
datum konání: 30.9.2010
pro začátečníky a středně pokročilé
Spravujete firemní internetové stránky nebo e-shop? Ztrácíte se v nabídkách reklamních agentur na nastavení a správu PPC kampaní? Chcete si o reklamě ve vyhledávačích udělat vlastní názor a jednou pro vždy mít v PPC kampaních jasno? Přihlaste se na školení PPC reklamy pro začátečníky a středně pokročilé!
Co se na školení naučíte?
Cílem školení je podrobně se seznámit s reklamou ve vyhledávačích, získat podrobné informace o využití PPC kampaní a naučit se nastavit, spravovat a vyhodnocovat účinnou reklamní kampaň. Školení odpoví například na tyto otázky:
- S jakými druhy PPC reklamy se můžeme na internetu setkat?
- Jaké druhy PPC systémů jsou vhodné pro váš obor?
- Jak vybrat klíčová slova pro kampaň?
- Jak založit účet v jednotlivých PPC systémech?
- Jak vyhodnotit úspěšnost kampaně?
Určeno pro: majitele internetových obchodů, marketingové manažery a asistenty,
správce internetových projektů, kteří nemají s PPC reklamou žádné nebo
malé zkušenosti
Místo a datum konání: 30.9.2010 Brno (školící místnost vzdělávací agentury SOVA STUDIO, Křenová 52)
Rozsah školení: 4 - 5 hodin + přestávka na občerstvení (začátek v 9:00 hodin)
Kapacita: 20 osob
Cena: 1900 Kč bez DPH
Využijte některé ze slev a absolvujte seminář za zvýhodněnou cenu:
- 10 % sleva pro předem registrované účastníky - Všichni předem zaregistrovaní účastníci získávají slevu 10 % všechny semináře znaší nabídky. Sleva platí pouze pro semináře sotevřeným datem.
- 20 % sleva pro bývalé účastníky SOVA NET - Všichni bývalí účastníci seminářů obdrží slevu 20 % na každý další seminář znaší nabídky.
- 3 účastníci za cenu 2 - Přijďte ve třech a zaplaťte pouze dva účastnické poplatky.
Upozornění: slevy nelze kombinovat.
Organizace semináře:
Seminář probíhá ve školící místnosti vzdělávací agentury SOVA NET. V jeho ceně jsou zahrnuty učební materiály, wifi internet, občerstvení a certifikát o absolvování školení. Během celého dne vám budou k dispozici nápoje, ovoce a pečivo.
Školící místnost se nachází ve třetím patře moderní, prosklené budovy Nosreti, ke které se snadno dostanete tramvají číslo 8, 10 a 13 (zastávka Vlhká). Pro majitele automobilů je dispozici placené parkoviště (vjezd z ulice Čechyňská). Cena parkovného je 10 Kč/hodina - účastníci semináře mají po potvrzení parkovacího lístku nárok na slevu 50%. Potvrzení získáte u SOVA STUDIA.
Mapu najdete zde. Do GPS navigace stačí zadat adresu Křenová 409/52, Brno 602 00. Více informací o učebně najdete na stránkách SOVA STUDIA.
Program semináře:
8:30 - 9:00 prezence seminaristů
1.blok semináře
- Co je reklama ve vyhledávačích neboli PPC? Dozvíte se, jakým způsobem fungují PPC kampaně, jaký je jejich princip a jak se systémy od sebe liší.
- Druhy PPC systémů. Existuje více způsobů zobrazování. Povíme si o systémech AdWords, Sklik, ETARGET, adFox a nově i Facebook Ads. Jaké systémy jsou vhodné pro jaké obory? Kde a jakým způsobem je nejlepší z pohledu efektivity investice inzerovat? Dozvíte se, jaké jsou možnosti plateb reklamních kampaní, jejich pro a proti.
- PPC ve vyhledávačích i jinde. Názorně si ukážeme kde a s jakými formami PPC reklamy se můžete na internetu setkat. Předvedeme si také, jak jednotlivé PPC účty založit.
2.blok semináře
- Jaká je účinná kampaň? Přemýšleli jste někdy nad tím, proč má konkurence vyšší návštěvnost internetových stránek, i když není tak dobrá jako vy? Můžete to být právě účinnější kampaní ve vyhledávačích. Řekneme si, co uživatele internetu nejvíce upoutá a jak je přesvědčit, že právě pod vašim inzerátem najdou, co hledali.
- Vhodný výběr klíčových slov a práce s nimi. Aby se kampaň zobrazovala uživatelům z vaší cílové skupiny, musíte se zaměřit na vhodný výběr klíčových slov. Ukážeme si, jaké nástroje nám ve výběru klíčových slov pomohou.
- Vytvoření PPC kampaně. Máme-li vybraná klíčová slova, můžeme začít tvořit reklamní sestavy v PPC kampaních. Projdeme jednotlivé kroky vytváření reklamních sestav v jednotlivých PPC systémech.
3.blok semináře
- Vyhodnocení PPC kampaní. Vyhodnocení je důležitou součástí kampaně. Jen tak zjistíme, zda byla kampaň efektivní. Ukážeme si, jakými způsoby můžeme kampaně sledovat a měřit.
Závěrečná diskuze
Všechny přednášky budou doplněny o názorné příklady z praxe. Dostatek prostoru bude také věnován otázkám seminaristů a diskuzi nad jejich problémy nebo zkušenostmi.
Přednášející:
Ondřej Bělský
Specialista na optimalizaci pro vyhledávače a marketing ve vyhledávačích se internetové problematice intenzivně věnuje již řadu let. Ve společnosti SOVA NET ho nejvíce baví vytvářet nové a rekonstruovat staré weby. Za jednu z nejdůležitějších vlastností internetových stránek totiž považuje jejich architekturu.
Když Ondřej právě nepřemýšlí, jak více zviditelnit klienty ve vyhledávačích, věnuje se svým koníčkům - četbě knih a sledování filmů.
Kontaktní osoby:
Ludmila Fricová manažer vzdělávání SOVA STUDIO Telefon: 543 254 037 E-mail: ludmila.fricova@sovastudio.cz Web: www.sovastudio.cz |
Hana Bratránková obchodně-marketingová manažerka SOVA NET Telefon: 543 255 862 Mobil: 734 423 493 E-mail: bratrankova@sovanet.cz Web: www.sovanet.cz |