Analýza nákupního procesu
Neodpovídají uskutečněné objednávky na vašem e-shopu jeho návštěvnosti? Chyba může být v tom, že se řada vašich zákazníků ve vašem internetovém obchodě neorientuje nebo hledá něco jiného, než nabízíte. K řešení těchto potíží využijte spolehlivou SEO analýzu nákupu na webu od firmy SOVA NET, která je součástí optimalizace pro vyhledavače.
Jaké jsou nejčastější problémy e-shopu?
Klíčovým elementem nákupního procesu je tzv. konverze nebo konverzní poměr, tedy poměr mezi návštěvníky vašeho e-shopu a těmi, kteří opravdu uskutečnili objednávku. Základem analýzy nákupního procesu je odhalit příčinu nízkého konverzního poměru.
Pokud se váš internetový obchod orientuje na správnou cílovou skupinu a stejně nepřichází očekávaný úspěch, je třeba zaměřit se na vlastní strukturu a efektivitu objednacího procesu. Úspěšnou objednávku zpravidla komplikují chyby v rozložení prvků, grafice, použitelnosti a dalších součástech webu. Řešením většinou bývá maximální zjednodušení a zpřehlednění objednávkového procesu.
Jak funguje analýza nákupního procesu?
SOVA NET prověří celý nákupní proces vašeho internetového obchodu. Na základě statistik návštěvnosti vám řekneme, jak uživatelé procházejí vaším e-shopem, z jakých stránek na něj přicházejí a ze kterých odcházejí. Zaměříme se na to, zda je pro vaše uživatele nákup v e-shopu intuitivní a zda rychle najdou to, co opravdu hledají. Zhodnotíme, jak snadné je objednat u vás zboží nebo služby.
Na základě analýzy stanovíme doporučení k optimalizaci webu vedoucí k intuitivnějšímu a rychlejšímu nakupování a poradíme vám, jaké prvky změnit, aby se zvýšil konverzní poměr.
Chcete-li zefektivnit fungování vašeho e-shopu, kontaktujte SOVA NET a získejte kompletní informace!