APLIKACE PRO INTERNÍ KOMUNIKACI VE FIRMÁCH

Vytváříme digitální aplikaci, kterou milují zaměstnanci i zaměstnavatelé.
NAŠE POSLÁNÍ

NAŠE POSLÁNÍ

Aplikaci Plusco vyvíjíme tak, aby plnila roli hlavního nástroje pro digitalizaci interní komunikace ve firmách. Posláním Plusca je posilovat firemní identitu mezi zaměstnanci a pomáhat budovat angažovaný tým. V současné době Plusco využívají firmy s 50 až 9 000 zaměstnanci. Svůj potenciál přitom Plusco naplňuje jak ve výrobních firmách či státním sektoru, tak v komunikaci mezi komunitami. Naším cílem bylo vyvinout aplikaci, kterou budou zaměstnavatelé i zaměstnanci milovat.

FUNKCE NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM

FUNKCE NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM

Každá firma má své individuální potřeby a problémy. Plusco nabízí celou řadu modulů z několika segmentů, které můžete k řešení využít. Mezi základní funkce zajišťující 100% informovanost zaměstnanců patří Zprávy, Galerie nebo Kalendář. Pro získávání zpětné vazby využijete Dotazníky či ankety. Pro budování komunity se vám budou hodit Soutěže a Spolujízda. A kdybyste náhodou potřebovali ve své firmě jinou funkci, rádi ji pro vás vytvoříme. Tímto způsobem jsme například přivedli k životu oblíbený modul Objednávání obědů pro firmu Baumüller.

Prohlédněte si všechny Plusco funkce zde.

NOVÝ ČLEN TÝMU VE VAŠEM BRANDU

NOVÝ ČLEN TÝMU VE VAŠEM BRANDU

Plusco zapadne do vaší corporate identity!

Navrhněte si vzhled aplikace podle sebe - dosaďte firemní barvy, své logo a vymyslete si svůj vlastní název.Vznikne tak aplikace, která bude stoprocentně vaše.

VARIANTY APLIKACE PLUSCO

Plusco Cloud
  • cloudová aplikace bez instalace na server

  • pro malé a střední firmy

  • rychlá implementace

  • balíček 5 modulů START / 14 modulů STANDARD

  • možnost přejít na Plusco Business

Plusco Business
  • on-premise instalace na vybraný server

  • pro střední a velké firmy

  • integrace na HR, EPR, DMS systémy

  • balíček 16 modulů STANDARD

  • možnost přikoupení modulů a vývoje modulu na míru

REFERENCE

Baumüller
Baumüller Brno, s.r.o. - aplikace Bappka

Baumüller Brno, s.r.o. je dceřiný závod německé společnosti. Baumüller Brno se podařilo vybudovat největší výrobní závod celé skupiny a v roce 2023 oslavili 30 let existence na trhu. Aplikace Bappka je hlavním nástrojem pro interní komunikaci ve firmě.

  • 400 zaměstnanců, z toho 76 % dělnických pozic

  • 80 % zaměstnanců ve firmě aplikaci aktivně používá

  • pro firmu speciálně vyvinut modul Objednávání obědů

Teplárny Brno
Teplárny Brno - aplikace TEP

Pro výrobce a dodavatele tepelné a elektrické energie jsme vytvořili aplikaci TEP. Lidé v Teplárnách si v ní mohou nejenom přečíst zajímavé informace, ale třeba si i zasoutěžit, poslat dotaz nebo najít důležitý kontakt.

  • cca 400 zaměstnanců

  • V první den spuštění se do aplikace registrovala třetina zaměstnanců a jejich zpětná vazba je velmi pozitivní

  • Přihlašování do aplikace funguje z důvodu bezpečnosti přes biometrické údaje

Hyundai
Hyundai - aplikace Hyundai Plus

Portál si zamilovali i zaměstnanci jedné z největších automobilek v České republice, Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích. Hlavním cílem bylo, aby se zaměstnanci cítili více součástí firmy a získali moderní nástroj pro komunikaci a sdílení informací.

  • cca 3 200 zaměstnanců (kmenových + agenturních)

  • Integrace na SAP

  • Benefity dle seniority, Inovace včetně workflow, PDF prohlížeč

CHCETE SE O APLIKACI PRO INTERNÍ KOMUNIKACI DOZVĚDĚT VÍCE?

Přemýšlíte o digitalizaci interní komunikace? Chcete vědět, jak by mohla aplikace Plusco zefektivnit komunikaci ve vaší firmě? Napište nám a my s vámi rádi nezávazně probereme vaše konkrétní potřeby, vysvětlíme benefity Plusca a navrhneme nejvhodnější moduly a variantu aplikace.

Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.

FAQ

Plusco funguje jako mobilní i desktopová aplikace. Mobilní verze je dostupná jak pro telefony se systémem Android, tak pro iOS.

Vaši zaměstnanci se tak obejdou bez přístupu k firemnímu počítači. Do Plusca se podívají odkudkoliv: z domova na počítači nebo třeba v MHD na telefonu.

Ano, u veškerého obsahu v aplikaci můžete nastavit cílení. Dané informace se tak mohou zobrazovat jenom určitým výrobním závodům, pobočkám nebo pouze konkrétnímu oddělení ve firmě - záleží pouze na vámi vytvořených skupinách v administraci.

Tuto funkci lze využít také při onboardingu, kdy aplikace provede nováčka ve firmě a poskytne mu všechny důležité informace do začátku.

Ano, úspěšně se nám daří vzájemně propojovat informační systémy. (HR, EPR, DMS)

Naší ambicí není nahradit vaše nástroje, data a informace umíme bezpečně integrovat.

Plusco upravíme tak, aby na 100% odpovídalo vaší firemní identitě. Samozřejmostí je vaše logo a barevné provedení. Vymyslet si můžete i vlastní název. Ten můžete nechat vymyslet vaše zaměstnance, jako to udělali někteří naši klienti.

Investicí do interní komunikace lze výrazně zefektivnit roční personální náklady, průměrně až o 2-5 %. Přesný výpočet záleží na datech z konkrétní firmy.

Vyzkoušejte si náš kalkulátor úspor a zjistěte na vlastních datech, kolik můžete ušetřit se správnými nástroji interní komunikace.

V rámci aplikace Plusco se striktními podmínkami GDPR samozřejmě počítáme. Aplikace zajišťuje řádnou ochranu osobních údajů všech uživatelů.

Nemusíte mít obavy, bezpečnost je pro nás prioritou. Veškerá data a komunikace mezi API, mobilními telefony a dalšími zařízeními, jsou bezpečně šifrována dle uznávaných standardů.

Zajímá vás ještě něco?

Ozvěte se nám a rádi zodpovíme vaše dotazy.

Kontaktní osoba

Ing. Petr Mikšovič
Ing. Petr Mikšovič
CEO SOVA NET

+420 736 631 204
obchod@sovanet.cz

Aplikaci Plusco najdete na sítích:

  • Facebook
  • Linkedin
  • Youtube