Příklad z praxe
aneb jak zvyšujeme návštěvnost webu prodejci samoobslužných výčepů
Společnost CESK je významným dodavatelem vybavení do cukráren, barů a restauračních zařízení. A protože sleduje nejnovější trendy, najdete v její nabídce také moderní samoobslužné výčepy - zdroj zábavy pro všechny milovníky piva a originální nástroj pro úsporu nákladů na personál.
CESK se může pochlubit rozsáhlými firemními stránkami, na kterých samoobslužné výčepy tak trochu zapadaly. Položili jsme si proto otázku, jak podpořit samovýčepy a přivést na firemní stránky více návštěvníků? Ideálním řešením se stala microsite – jednoduchá podpůrná stránka Samoobslužnévýčepy.cz (www.samoobsluznevycepy.cz).
Přinášíme výsledky!
Vytvořili jsme originální design a čtivé texty dobře optimalizované na často vyhledávaná klíčová slova. Provedli jsme základní optimalizaci pro vyhledávače a linkbuilding. Jaký byl výsledek?
- Microsite se na konkurenční klíčové slovo „samoobslužné výčepy“ zobrazuje na 1. pozici na Seznamu.
- Na stejné konkurenční slovo se na Google zobrazuje na 2. pozici (první je firemní web CESKu).
- Stránku navštíví průměrně 200 unikátních návštěvníků za měsíc.
- Stránku disponuje 600 zhlédnutími za měsíc.
- 25 % z návštěvníků microsite přejde na firemní web CESKu.
- Návštěvníci z microsite neodcházejí rychle. Naopak – čtou články a zajímají se o další informace.
O microsite se nemusíme dále starat. Vyhledávače jí hodnotí stabilně dobře, a tak společnosti CESK přivádí stále nové a nové návštěvníky.
Variabilita a možnost rozšiřování
Microsite jsme postavili na redakčním systému xRED, který vyniká variabilitou a jednoduchou správou. Proto jí můžeme v budoucnu dále rozšiřovat. Nedávno jsme například stránku obohatily o dvě zajímavé případové studie se spoustou ilustračních fotografií.
Chcete také vsadit na jednoduchost a efektivitu? Vsaďte na microsite od SOVA NET!
Akce " Balíček microsite za zvýhodněnou cenu" platí pouze při uskutečnění objednávky a platby do 26.11.2010.