Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější

Od 25. května 2011 se mění struktura stanovení cen formátu sponzorovaných videí na YouTube. Sponzorovaná videa na YouTube představují efektivní a v poslední době velmi oblíbený způsob, jak zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje inzerentům propagovat svá videa v okamžiku, kdy uživatelé hledají, nebo sledují jiná videa. Až do současnosti byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC), systém byl podobný jako u reklam ve službě AdWords, to znamená, že cena byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.

Jak funguje propagace na YouTube?

Funkce Sponzorovaná videa YouTube umožňuje zobrazit videoreklamu u relevantních vyhledávacích dotazů a videí na YouTube a tím do firmy, organizace nebo kanálu pro videa pomáhá přilákat zákazníky, diváky a odběratele. Tento jednoduchý nástroj poskytuje vlastníkům videí cenově dostupný a snadno rozšiřitelný způsob jak propagovat své sdělení po celé službě YouTube skrze dynamický trh, který je založený na systému aukce.

Výhodnější způsob stanovení cen

Nová struktura stanovení cen ve formátu sponzorovaných videí se mění na model cena za zobrazení (CPV) a zohlední skutečný počet zobrazení. Cena bude účtována pouze v případě, že uživatel klikne na reklamu sponzorovaného videa a začne sledovat obsah doporučeného videa. Teprve tato akce se zaregistruje jako zobrazení. Nový model stanovení cen zajišťuje, že náklady na reklamu budou lépe odpovídat reklamním cílům zvýšení skutečné sledovanosti videa.

 

Autor: Tým SOVA NET, 25. 5. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.