Nová metrika v AdWords by měla pomoci optimalizovat reklamy tak, aby se zobrazovaly nad výsledky vyhledávání. Podobně jako u odhadů nabídek pro první stránku, stanovuje tato nová metrika přibližnou nabídku ceny za proklik (CPC) potřebnou k tomu, aby se reklama pravidelně zobrazovala v nejvyšších pozicích nad výsledky vyhledávání.
Nová funkce se vztahuje k segmentu V horní části a po stranách, který v přehledech zobrazuje informace o výkonu reklam nad výsledky vyhledávání v Googlu a vedle nich. Důvod pro optimalizaci reklam nad výsledky vyhledávání je jednoznačný: tyto reklamy získávají v průměru mnohem více prokliků než reklamy zobrazené v pravé části vedle výsledků vyhledávání.
Odhady nabídek pro horní část stránek můžete využít jako vodítko při plánování nabídek. Je však třeba si uvědomit, že nabídka vyšší než odhad pro horní část stránek není pro pozici nad výsledky vyhledávání samozřejmou zárukou. Pozice reklamy souvisí nejen s nabídkou CPC, ale také s dalšími proměnnými jako je skóre kvality, rozpočet, nastavení účtu a činnosti uživatelů a konkurenčních inzerentů.