Případové studie

Propagace konference RISE UP! aneb jak na online zviditelnění eventu

27. 8. 2024
Každý, kdo pořádá nějakou akci pro veřejnost, má stejný cíl: zaujmout svým plánovaným eventem co nejvíce lidí a tím je motivovat k účasti . Jak ale pojmout propagaci tak, aby se chystaná událost dostala k co nejvíce lidem a získala si jejich pozornost ? To vám ukážeme na...

Jak získat nové kontakty a rozšířit e-mailovou databázi? Uspořádejte soutěž!

9. 7. 2024
Soutěže jsou populární především na sociálních sítích . Představují totiž jednoduchý a účinný způsob, jak získat nové sledující a ty stávající zaktivizovat . Co když ale k propagaci zkombinujete vícero marketingových kanálů ? Přečtěte si o tom, jak pomáháme s pořádáním soutěží značce...

Jak se točí reklamní video aneb Co s ním zažijete vy?

1. 6. 2024
Reklamní video, které vidí diváci, má délku mezi jednou a pěti minutami . Co už ale nikdo nevidí je, kolik práce, času a lidí se za takovým audiovizuálním počinem skrývá. Proto se tvorba videa zdá na první pohled neadekvátně nákladná .  Zjistěte, co všechno takový proces tvorby...

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.