Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.
Pokud víte, čeho chcete dosáhnout a máte jasný plán, dalším krokem k vašemu úspěchu je výběr vhodných komunikačních kanálů. Podívejte se na 10 nejefektivnějších placených metod, které můžete v současnosti použít ke svému zviditelnění na internetu a zvýšení provozu na vašem webu.
Podle druhu cílů, oboru a typu služeb, které nabízíte, je vhodné vybrat konkrétní kombinaci z těchto typů placené reklamy:
1. Bannerová reklama
2. AdWords a další druhy PPC reklamy
3. Reklama na sociálních médiích
4. Email marketing
5. Inzeráty ve vysoce zacílených newsletterech
6. Spuštění partnerského programu
7. Placené umístění ve vyhledávačích
8. Sponzorství zajímavých blogů, aplikací, nebo událostí
9. Předplacený servis tiskových zpráv
10. Placené recenze od vlivných bloggerů