Jaký byl seminář o marketingu pro e-shopy?

Jaký byl seminář o marketingu pro e-shopy?

Spousta informací a užitečných tipů, zvídavé otázky účastníků a přátelská atmosféra - přesně takový byl seminář o internetovém marketingu pro e-shopy, který proběhl ve čtvrtek 25.února v Brně. Co všechno jsme na semináři probírali? Kdo na kurzu přednášel? Přečtěte si více!


Analýzy, strategie i copywriting

Ve učební místnosti vzdělávací společnosti SOVA STUDIO se 25.února sešlo 17 účastníků. První přednáškový blok odstartoval Michal Janík, který důkladně vyzpovídal všechny seminaristy a zdůraznil důležitost analýz trhu, zákazníků a konkurence a marketingové strategie. Po krátké přestávce, která byla věnovaná občerstvení a vzájemnému poznávání se, následovala prezentace o reklamně pro e-shopy a copywritingu. Přednášku o důležitosti obsahu a jeho tvorbě si vzal na starost Martin Brablec. V posledním bloku si vzal slovo opět Michal Janík. Seminář uzavřel tématem vyhodnocování efektivity a diskuzí.

„Seminář bychom doporučili svým známým"  

Jak seminář hodnotili sami účastníci? Dotazníky, které pro nás seminaristé vyplnili, se hemžily nejvyššími počty bodů. A na otázku, zda by seminář doporučili svým kolegům nebo známým, všichni odpovídali kladně.

Všem účastníkům děkujeme a doufáme, že se setkáme na některém z dalších seminářů - třeba na kurzu o mezinárodním internetovém marketingu, který se koná 18.března.

Aktuální informace nejen o seminářích najdete na Facebooku nebo na Twitteru. Fotografie z kurzu o marketingu pro e-shopy si můžete prohlédnout zde.

Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional