Ještě jsme si ani pořádně nezvykli na nový název Google Ads a už na nás Google chrlí jednu novinku za druhou. Pozadu samozřejmě nezůstává ani Seznam. Pojďme se podívat, co je nového…
Velkou radost všem PPCčkařům udělal Google rozšířením textových inzerátů o třetí titulek a druhý popisek. Navíc, řádky popisku nyní mají místo původních 80 rovnou 90 znaků. Celkově je tedy nyní možné využít až o 130 znaků více než tomu bylo dříve. A to je pořádná porce místa navíc!
S příchodem rozšíření textových reklam musel nutně přijít také update AdWords Editoru, který bude schopen s tímto vylepšením pracovat.
Byli jste zvyklí každých 14 dní obnovovat Akční nabídku na firmy.cz? Těmto dnům je konec. Seznam přichází s náhradou ve formě tří různých nabídek: Akční nabídky, Běžné nabídky a Události. Více informací zde.
Nedávno Google informoval o přesunu Google Partners do Google Ads. Koncem roku tak již budou veškeré informace o odznaku Google Partners či propagačních kupónech přímo v rozhraní Ads.
Veškerá návštěvnost z Obrázky Google se bude nově v Analytics v reportu zdrojů zobrazovat v řádku „google images/organic“. Dříve se tato návštěvnost skrývala v obecném řádku „google/organic“ a tak Google upozorňuje na pokles u dat pod touto položkou. Více o informací o změně na blogu Google.
Nakonec jsme si nechali jednu špatnou zprávu. Z důvodu změny obchodních podmínek již nebude možné nechat si automaticky zasílat faktury z Skliku a Google Ads emailem. Nezbývá tedy, než si zase zabrouzdat v rozhraní a osvěžit si, jak se dají faktury stáhnout ručně.
Zajímají vás novinky z online marketingu? Pak nezapomeňte sledovat náš Facebookový profil a získejte všechny novinky mezi prvními!
Mohlo by vás také zajímat: