Marketingové novinky a tipy za březen 2023

Měsíc se s měsícem sešel, a tak už se nám hlásí duben se svým aprílovým počasím. Pojďte se teď ale s námi zase na chvilku ohlédnout zpátky za březnem - za marketingovými novinkami a tipy, které nám přinesl. Dnes se podíváme pod pokličku Facebooku a Instagramu, ale nebude chybět ani trocha umělé inteligence

Přejeme příjemné počtení!

Messenger zase zpátky na Facebooku

Soukromé konverzace mají na sociálních sítích velký úspěch - mnohem větší, než veřejný feed. A tak se zprávy, které se před sedmi lety z Facebooku odstěhovaly do aplikace Messenger, vrátí zase zpět do své rodné sítě. Novinka se právě testuje a brzy se bude rozšiřovat mezi uživatele.

Nové možnosti reklamy ve Facebook Reels

A protože soukromé zprávy tak moc táhnou, zapracoval je Facebook do nového typu reklamy.

Vytěžit z krátkých videí maximum propagace… Přesně s tím vám pomůže reklamní novinka ve Facebook Reels! Meta totiž zpřístupňuje reklamu s názvem Click-to-Messenger, což znamená, že bude ve videu velké tlačítko, které umožní divákům poslat přímou zprávu inzerentovi.

Zajistěte si kvalitní leady z Facebook Lead Ads

Lámete si hlavu s výkonem svých Lead Ads kampaní? Zkuste několik tipů ke zlepšení! 

  • Při vyplňování formuláře si hned v úvodu vyberte možnost vlastního (Custom) formuláře. Díky němu je totiž možné přidat více informací a kontextu. 

  • Přizpůsobit můžete barevné schéma, zdůraznit výhody svého produktu nebo přidat až čtyři sekce k vytvoření příběhu vaší značky.

  • Přidejte další otázky, které vás zbaví nekvalitních leadů a přiblíží potenciálním zájemcům, jestli jste pro ně relevantní.

Více tipů si přečtěte v  tomto článku.

Reminder Ads jako nový typ reklamy na Instagramu

Reklam není nikdy dost ani na Instagramu, a tak přichází další způsob, jak své publikum zaujmout. Řeč je o Reminder Ads, takzvaných připomínkových reklamách, které jsou dostupné pro všechny inzerenty s firemním účtem. A jak to funguje? Uživatelé si na Instagramu mohou zapnout upozornění na konkrétní událost, které se objevují ve feedu a mají za cíl u eventů vzbudit pozornost. Tahle novinka najde využití například u živých přenosů, pořadů nebo sportovních akcí. Celkem uživatel obdrží tři upozornění (první den před konáním, další 15 minut před začátkem a poslední ve chvíli zahájení).

Marketingové novinky březen 2023

V čem se liší nový GPT-4 od svého předchůdce ChatGPT?

Společnost OpenAI stojící za AI jazykovým modelem ChatGPT přišla s novou, revoluční generací. Ta má přinést spoustu zásadních zlepšení. GPT-4 totiž vidí fotografie, zlepšil se v jazycích, dokáže svou komunikací předstírat Vámi zadaný charakter a má delší paměť. ChatGPT si můžou vyzkoušet uživatelé placené verze ChatGPT Plus.

Nový přehled v GA4

GA4 přichází s novým přehledem. Ten by měl ukazovat rozdíly v počtu konverzí v Google Analytics a Google Ads. Vyzkoušet si ho zatím můžete v Google Merchandise Store demo účtu.

Vzdělávání s Pinterest Academy

Pinterest spouští novou e-learningovou platformu Pinterest Academy, která nabízí vše, co inzerenti potřebují vědět, aby z platformy vytěžili maximum a oslovili svou cílovou skupinu. K dispozici je více než 14 kurzů, které se skládají z více než 30 snadno srozumitelných lekcí navržených tak, aby jejich absolvování trvalo přibližně 15 minut.

 

Přejeme vám krásné jarní dny,

Autor: Tým SOVA NET, 6. 4. 2023

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.