Uživatelé v posledních dnech zaznamenávají, že jim při vytváření Facebookové reklamy zmizela možnost formuláře typu Custom. Někteří si ale všimli, že se jim místo této varianty zobrazuje Rich Creative. Ten dle všeho poskytuje úplně stejnou funkčnost jako typ formuláře Custom - uživatelé tak nemusí mít strach, změnil se pouze název.
A čím si formulář získal svou oblibu? Hlavním plusem je jeho vylepšená kreativa. Navíc se dá leadový formulář obohatit o spoustu informací a zvýšit šanci, že ho vyplní relevantní člověk, který bude mít díky rozšíření obsahu více informací pro kvalifikované odeslání svých kontaktních údajů.
Některým uživatelům se ale zatím Rich Creative nezobrazuje - jde ale s největší pravděpodobností jen o otázku času a brzy se dočkají také. Více informací naleznete zde.
Máte dobré výsledky a bojíte se, že když zvednete rozpočet, tak o ně přijdete? To je u háklivého algoritmu Facebook Ads opodstatněná obava. Zkuste dosáhnout lepších výsledků pomocí strategie Slow Burn! Jak na to? Začnete se stejným rozpočtem, s jakým obvykle testujete. Necháte tuto sadu reklam běžet a pokud jsou vaše výsledky přijatelné, přejdete k dalšímu kroku. Poté vytvoříte automatizované pravidlo, které se spouští každý den (nebo v jiném pravidelném intervalu, který si určíte). Pokud vaše aktuální výsledky spadají do přijatelného rozmezí, pravidlo automaticky zvýší rozpočet o malou částku.
Zjistěte o této strategii více zde.
Update, na který uživatelé netrpělivě čekali, je tu! Jedná se o možnost přidat do popisku účtu více linků. Maximální počet je pět.
Krátká videa na YouTube známá pod názvem Shorts budou mít nové reklamní možnosti. Nově dojde k rozšíření o kampaně s dosahem videa, které využívají umělou inteligenci k zobrazování ideálních kombinací reklam. Řešení pro cílení YouTube Select bude také kompatibilní s funkcí Shorts, která umožňuje párovat reklamy s trendovým obsahem.
Prostředí s menším množstvím závadných reklam a zdroj marketingové inspirace. To je Ads Transparency Center od Googlu. Tento projekt má zvýšit transparentnost reklam a dává možnost vyhledávat reklamy podle tématu, inzerenta nebo webové stránky. Marketéři zde tak mohou najít cennou inspiraci od konkurence.
Že se z e-mailu stal mocný marketingový nástroj dokazují nová data. Podle společnosti Seznam.cz narostl počet hromadných e-mailů za pět let o 32 %. Potvrzuje se tak, že e-mail marketing je levný a efektivní způsob, jak zaujmout zákazníka a firmy si jsou toho čím dál více vědomy.
Seznam.cz se snaží ve feedu nabízet čtenářům relevantní a kvalitní obsah, a proto mají pro umisťování článků na domovskou stránku daná pravidla. Právě o ně se Seznam dělí v novém článku. Chcete se dostat do feedu a nevíte, jak na to? Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky na toto téma!