Vánoce už jsou skoro tady, ale než se půjdete dívat na vánoční pohádky a mlsat cukroví, tak si přečtěte, co nového se přihodilo v listopadu v online marketingu :)
Na Instagramu a Facebooku je nově možné spouštět reklamy cílené na vaše sledující na Instagramu. Pro tuto možnost je potřeba mít na Instagramu účet nastaven jako firemní a budete ho muset přidat do Business Manageru. Poté si ve výběru publika vyberete sledující Instagramového účtu.
Letošní Black Friday máme za sebou a jako každý rok, i letos se spousta obchodů pustila do ohýbání cen a klamání návštěvníků. Tomu už ale může být konec, protože Senát schválil z podnětu Evropské unie tzv. tlačítkovou novelu. Ta přichází s nástroji, které by měly manipulaci cen zabránit. Jedná se například o pravidlo třiceti dnů, kdy musí být jakákoliv sleva stanovena oproti nejnižší ceně za posledních 30 dnů.
Náš tip: Pokud si chcete ohlídat, jak s cenou produktů hýbe váš oblíbený e-shop, můžete využít stránku Hlídačshopů.cz.
Google Performance Max je nový typ kampaně od Google Ads, který kombinuje strojové učení s více typy reklam. V jedné kampani tak může pracovat například s reklamami ve vyhledávání, nákupními reklamami nebo místními reklamami. Strojové učení v průběhu kampaně rozhoduje o tom, které umístění je nejvhodnější.
Google Performance Max je pro vás to pravé, pokud prodáváte zákazníkům na více sociálních sítích a platformách nebo pokud se zaměřujete na prodej v e-shopech.
Zjistěte, jak s Google Performance Max začít v tomto článku.
Nedávno vyšla zpráva o výsledcích společnosti Meta za 3. čtvrtletí, podle které pokračuje pokles průměrné ceny za reklamu. Ve třetím čtvrtletí byla totiž průměrná cena za reklamu o 18 % nižší než ve stejném čtvrtletí roku 2021. To by mohlo být znamením, že pokud nedojde k překvapivému zvratu, tak nebudou náklady na reklamu během letošních svátků nijak závratné.
TikTok představil svoji akademii, v rámci které chce zdarma vzdělávat své uživatele. TikTok Academy v současné chvíli nabízí dva kurzy – TikTok 101, který nabízí základy fungování na TikToku a Small Business, který má pomáhat v propagování svých produktů a služeb na síti. Kurz probíhá formou krátkých videolekcí, které celkově trvají maximálně pár hodin.
Přejeme Vám krásné adventní dny,