Podzim je v plném proudu a my se vám zase po měsíci hlásíme s marketingovými tipy a novinkami, tentokrát za měsíc říjen! Dnes se zaměříme na Facebook, Google, ale i TikTok :)
Funkcionalitu od Mety s názvem Advantage, která zahrnuje cílení reklam a nástroje založené na umělé inteligenci, můžete znát již od března letošního roku. Nový produkt Advantage custom audiences používá vlastní publikum inzerenta k oslovení nových i stávajících zákazníků. Jeho cílem je najít uživatele, u kterých existuje pravděpodobnost, že je bude zajímat vaše firma, a to s vyšším rozsahem podobnosti než klasických 1 %, 5 % nebo 10 %, přičemž upřednostňuje publikum z custom audience. Díky tomuto nástroji tak můžete maximalizovat výkonnost kampaní.
Společnost Google přichází s novými možnostmi, jak mohou firmy oslovit posluchače hudby a podcastů na YouTube. Zvukové reklamy budou totiž zpřístupněny všem inzerentům, což tedy nejspíš ruší dřívější omezení, kdy byly určité kategorie produktů nezpůsobilé k provozování zvukových reklam. Google také přidává nové možnosti cílení zvukových reklam, takže inzerenti mohou cíleně oslovit posluchače podcastů.
TikTok přichází s prvním komplexním automatizačním řešením, které využívá strojové učení k optimalizaci pro dosažení co nejlepšího výkonu a marketingových cílů. Řeč je o Smart Performance Campaign. Dle TikToku je toto řešení vhodné pro následující uživatele:
Sklik přichází s novou možností, jak jednoduše importovat kampaně z Google Ads do Skliku napřímo. Nastavení je velmi snadné. Import je přitom užitečný hlavně pro agentury starající se o větší množství účtů. Jedná se o beta verzi nástroje, který má Sklik v plánu v příštích týdnech dále rozvíjet podle zpětné vazby inzerentů.
Nová funkce „Zobrazit více” a „Zobrazit méně” by měla pomoci tomu, aby si uživatelé mohli přizpůsobovat obsah, který se jim zobrazuje v hlavním kanálu příspěvků. Pokud uživatel vybere možnost „Zobrazit více”, dočasně tím zvýší hodnocení daného příspěvku; pokud klikne na „Zobrazit méně”, hodnocení se naopak sníží. Díky této novince budou uživatelé schopni poskytovat okamžitou zpětnou vazbu a budou moci ovlivnit zobrazovaný obsah.
Přejeme vám krásné podzimní dny,