Za dveřmi se nám pomalu hlásí jaro a my přicházíme se souhrnem marketingových novinek za měsíc únor. Dnes se zaměříme především na Bing, Google, Sklik a sociální sítě. Přejeme příjemné počtení.
V únoru přišla společnost Microsoft s novou verzí Bing vyhledávání. Ta nabízí možnost klást otázky chatbotu s AI oa dostávat na ně odpovědi s odkazy na zdroje. Vyhledávání funguje velmi podobně jako ChatGPT, ale je upraveno tak, aby čerpalo informace z webu v reálném čase. Chatbot navíc dokáže uživateli pomoci také s každodenními úkoly, které se dají díky AI zautomatizovat. Dokáže si tímto Bing získat větší oblíbenost než Google?
Více novinek z konference se dozvíte zde.
Instagram představuje novou funkci, kterou lze oslovit fanoušky. Jedná se o skupinový chat, ve kterém mohou zprávy posílat pouze tvůrci, zatímco sledující mohou na obsah reagovat nebo hlasovat v anketách. V tuto chvíli je funkce v testovacím režimu.
Společnost Meltwater zveřejnila zprávu, která ukazuje, že v důsledku globální ekonomické nejistoty roste význam sociálních médií v organizacích. Nejpoužívanější platformou zůstává Facebook, raketovou rychlostí ale roste také počet firem používajících TikTok.
Přejeme Vám krásné březnové dny,