Připravili jsme několik novinek, které se objevily v posledním měsíci, ale i tipů, které se můžou hodit v přípravě na předvánoční sezónu.
Google oznámil, že od konce června 2022 nebude možné vytvářet nové ETA reklamy (Expanded Text Ads, neboli rozšířené textové reklamy ve vyhledávání). Stávající ETA po tomto datu zůstanou spuštěné (již nepůjdou editovat) a bude možné založit jen responsivní reklamy ve vyhledávání (RSA, neboli Responsive Search Ads).
V září Sklik představil nové cílení, ve kterém je možné využít e-mailovou databázi kontaktů (k tomuto použití je třeba mít souhlas uživatelů). Pro spuštění reklamy je třeba mít seznam min. 500 existujících e-mailových adres a uživatelé musí být těmito adresami registrovaní a přihlášení na službách Seznam.cz.
Vánoce se nezadržitelně blíží a je tedy nejvyšší čas podívat se pořádně i na PPC kampaně. Chování uživatelů se v této době může hodně měnit (produkty nemusí nakupovat vaše cílová skupina, ale jejich blízcí) a pro nákup můžou být rozhodující jiné parametry než jindy (třeba datum dodání). Jak tedy upravit PPC kampaně? Připomínáme článek 13 tipů, jak připravit PPC kampaně na Vánoce.
STDC popisuje spotřební chování zákazníků - jakými fázemi prochází před a po nákupu. Ve fázi See lidí zatím produkt nebo službu neznají, ve druhé fázi (Think) už produkt znají a začínají o něm přemýšlet. Pokud vše dobře dopadne, zákazník se ve fázi Do rozhodne k nákupu. Ne méně důležitá (i když často opomíjená) je fáze Care. Jak tedy v jednotlivých fázích komunikovat skrze online marketing?
Přejeme krásné podzimní dny a úspěšné předvánoční kampaně.