Media plány: Poznejte skutečnou příležitost od nafouknuté bubliny
Zjistíte, jak úspěšně plánovat reklamní kampaně na internetu
Datum konání: 16.5.2011
Určeno pro začátečníky a středně pokročilé
Naučte se s námi správně využívat potenciál inzerce na internetu. Zjistěte, jakých chyb se vyvarovat při plánování on-line reklamních kampaní. Zvyšte efektivním plánováním a vhodným výběrem inzertního prostoru svou konkurenceschopnost. Poznejte nové způsoby a metody plánování on-line kampaní.
Co se na semináři naučíte?
Seminář klade důraz na praktické ukázky a názorné příklady. Naučíte se například:
- správně posuzovat nabídky internetové inzerce,
- vybírat vhodná inzertní média a jimi nabízený inzertní prostor,
- sestavovat rozpočet reklamní kampaně,
- vytvářet mediální plány a spravovat reklamní on-line kampaně,
- zvolit správný typ kampaně a vyhodnotit její výsledky,
- jakými nástroji si usnadnit mediální plánování,
- a mnoho dalších zajímavých a praktických dovedností.
Termín semináře: 16. 5. 2011
Místo: Křenová 52, Brno (školící centrum SOVA STUDIO)
Cena semináře: 1900 Kč bez DPH
Rozsah školení: 4 hodiny
Maximální kapacita: 10 osob
Do kdy se přihlásit: 12.5. 2011
Seminář je určen pro: Začátečníky a středně pokročilé; pro pracovníky v marketingu, majitele a správce internetových stránek, majitele menších firem a pro všechny, kteří jsou neustále "bombardováni" nabídkami internetové reklamy.
Seminář za zvýhodněnou cenu:
Využijte našich zajímavých slev a absolvujte seminář za zvýhodněnou cenu.
20 % sleva pro bývalé účastníky SOVA NET seminářů
Pro všechny bývalé účastníky našich seminářů jsme připravili slevu 20 % na jakýkoliv seminář z naší nabídky.
3 účastníci za cenu 2
Zúčastněte se semináře ve třech a zaplatíte pouze dva účastnické poplatky.
Upozornění: slevy nelze kombinovat.
Program semináře:
Prezence: 8:30 - 9:00 hod.
1.blok semináře: Trocha teorie na začátek
- Základní pojmy k media plánování
- Media plány nejen pro velké firmy
- Internetová media
2.blok semináře: "Není nabídka, jako nabídka"
- Bez čeho se při plánování neobejdeme
- Posuzování nabídek
- Analýza konkurenční komunikace
- Na co nezapomenout
3.blok semináře: Příprava plánu v plném proudu
- Tvorba mediální strategie
- Stanovení rozpočtu media plánu
- Typy médií a kampaní
- Nejčastější chyby při plánování
4.blok semináře: Realizujeme media plán
- Nákup inzerce a ceny
- Nasazení inzerce
- Co chtít od médií
- Vyhodnocujeme
Závěrečná diskuze
Závěr bloků bude vždy věnován otázkám a diskuzi nad jejich projekty nebo zkušenostmi. Všechny přednášky budou doplněny o příklady z praxe a ukázkami existujících kampaní.
Přednášející:
Mgr. Jan Vetchý
V SOVA NETu působí jako mediální konzultant a vedoucí copywriter. Na starosti má také oblast mediálního plánování. Do jeho pracovní náplně tedy patří zejména příprava a realizace média plánů, psaní textů, jejich kontrola nebo také marketingové poradenství.
Vystudoval obor Marketingová komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Ve svém volném čase se věnuje sportu a rád podívá na jakoukoliv reklamu. Aktivně se také zabývá novými trendy v marketingové komunikaci.
Organizace semináře:
Všechny naše semináře probíhají ve školící místnosti vzdělávací agentury SOVA STUDIO. V ceně semináře jsou zahrnuty učební materiály, wifi připojení k internetu, občerstvení a certifikát o absolvování školení.
Školící místnost se nachází ve třetím patře budovy Nosreti v Brně. Na místo se dostanete velmi snadno, a to buď tramvají číslo 8, 10, 13 na zastávku Vlhká a poté cca 2 minuty pěšky, nebo osobním automobilem na ulici Křenová 409/52, Brno 602 00.
Placené parkoviště je k dispozici za budovou Nosreti, vjezd z ulice Cechyňská.
Kontaktní osoby:
Ludmila Fricová Manažer vzdělávání SOVA STUDIO Telefon: 543 254 037 E-mail: ludmila.fricova@sovastudio.cz Web: www.sovastudio.cz |
Bc. Hana Bratránková Obchodně-marketingová manažerka SOVA NET Mobil: 734 423 493 E-mail: bratrankova@sovanet.cz Web: www.sovanet.cz |