Nová funkce xREDu aneb jak využít nedokončených objednávek
Stává se vám, že vaši zákazníci nedokončí elektronickou objednávku a vy je ztrácíte těsně před uzavřením obchodu? Redakční systém SOVA NET má nyní novou funkci, díky které můžete váhavé klienty zachytit a znovu oslovit. Přečtěte si, jak funguje monitoring nedokončených objednávek a co všechno vám může přinést!
Jak naložit s váhavými zákazníky?
Nová funkce redakčního systému xRED vám umožní dále pracovat se zákazníky, kteří správně vyplnili kontaktní údaje, ale nepotvrdili odeslání objednávky. Jedná se o klienty, kteří si před posledním krokem nákup zboží rozmysleli, nebo o ty, kteří zkrátka na potvrzení objednávky zapomněli. Jak vlastně monitoring nedokončených objednávek funguje?
Pokud je váš eshop postaven na redakčním systému xRED, víte, kteří zákazníci objednávku nedokončili. Navíc máte přístup k údajům vyplněným v objednávacím formuláři. Dozvíte se, o jaké zboží se zákazník zajímal i jaké jsou jeho kontaktní údaje. Klienta tak můžete znovu oslovit a potvrdit, že objednávku nedokončil vědomě, anebo mu například nabídnout jiný typ zboží.
Google Analytics versus xRED
Počet nedokončených objednávek měří také nástroj Google Analytics. V čem je monitoring redakčního systému xRED jiný? Je přesnější. Získáte díky němu podrobné informace o zákazníkovi. Navíc ho lze propojit s vaším účetním systémem. Vedle úspěšně vyřízených objednávek se v něm budou zobrazovat také nedokončené objednávky a vy budete mít větší přehled o pohybu návštěvníků vašeho e-shopu.
Pracujete s redakčním systémem xRED a chcete se dozvědět více o jeho nové funkci? Kontaktujte své account manažery. Ještě jste se s xREDem nesetkali? Přečtěte si další informace o jeho fungování.