Máme pro vás novinky v obsahové síti Google Ads: vylepšení obrázků i generování poutavého videa.
Není to dlouho, co se v Google Ads u nastavení responzivní reklamy v obsahové síti po rozkliknutí možnosti "další možnosti formátů" objevili 2 nové zaškrtávací políčka.
Pvní z nich je "použít vylepšování obrázků" (https://support.google.com/google-ads/answer/9848687?hl=cs). Po zapnutí této možnosti bude Google pracovat se všemi podklady a různě je rozmisťovat do předem definovaných šablon, které by měli přinést ještě vyšší výkon než běžná responzivní reklama.
Druhou novinkou je možnost automatického generování videa (https://support.google.com/google-ads/answer/9848688). Google bude sám z poskytnutých podkladů generovat video, které bude ještě více rozšiřovat váš zásah. Aby se mohlo video generovat, je nutné do systému nahrát alespoň jedno logo a buď 3 obrázky na šířku, nebo 4 čtvercové obrázky. Je také důležité, aby byly obrázky v dostatečně vysoké kvalitě.
Mohlo by vás zajímat: