|
|
|
|
|
MÁTE SLOVO
|
|
|
|
Běžný den ve společnosti přátel
|
|
|
|
Ráno po probuzení nasdílet dojmy ze včerejší párty, při cestě do práce probrat s přáteli na Facebooku, co že se to včera vlastně dělo, potvrdit nová přátelství navázaná v klubu, „checknout" se na Foursquere v oblíbené brněnské kavárně a získat tak ke kávě navíc skvělý koláč. V práci nejdříve shlédnout na Youtube klip k písničce, kterou mám od včera stále v hlavě, a na Twitter nahodit zajímavosti z ranních novinek. Zjistit obědové menu v okolních restauracích, po obědě najít program na večer a domluvit se s přáteli na srazu...
Ondřej Bělský
vedoucí oddělení online marketingu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktuální trojrozměrný trend marketérů se jmenuje SoLoMo
|
|
|
Pojetí firemního webu, online marketingu nebo internetové komunikace vůbec dostalo nový rozměr, respektive je aktuálně trojrozměrné. S Facebookem blížícím se jedné miliardě účtů, s lokálním užíváním sociálních sítí jako takových nebo přímo geolokačními službami a masově se rozšiřujícím mobilním internetem vlétlo mezi buzz words roku 2012 takzvané SoLoMo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 způsobů, jak maximalizovat CTR ve výsledcích vyhledávání
|
Zajímá vás problematika vyhledávání? Chcete zefektivnit míru prokliku u jednotlivých výsledků? Máme pro vás pár tipů, jak jednoduše maximalizovat CTR v neplacených výsledních vyhledávání. A jestliže se alespoň trochu orientujete v SEO, můžete jednotlivé tipy okamžitě převést do praxe.
číst více »
|
|
|
TOP trendy v e-commerce pro rok 2012
|
Minulo vás v únoru hlavní téma newsletteru? Nezoufejte, nabízíme jeho připomenutí. Trendy totiž přestávají být „trendy" a pro mnoho moderních e-shopů jsou již dnes standardem. Proto ten, kdo nezaspí a sveze se na vlně modernizace a optimalizace e-shopů, v budoucnu na tom vydělá.
číst více »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketingové využití sociálních sítí pro firemní komunikaci
Naučte se správně využít marketingový potenciál dostupných sociálních sítí. Komunikujte se svými zákazníky jednoduše a efektivně.
Již 20. dubna 2012!
Více o semináři »
|
|
|
|
|
Neztrácejte návštěvníky!
Responsiweb staví na technologii, díky které se váš web vždy přizpůsobí danému zařízení, ať to bude počítač, notebook, tablet či mobilní telefon…
Zjistěte více »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BUBLINA NA ZÁVĚR
|
Sociální sítě v číslech (2011)
|
Hlavní téma newsletteru se točí kolem sociálních sítí. Připomeneme vám, kolik se na sociálních sítích pohybuje českých uživatelů.
Facebook - 3,5 mil.
Twitter (CZ + SK) - 60 tis. účtů
Google+ - 60 tis.
|
LinkedIn - 180 tis.
YouTube - 4,2 mil. měsíčně
Foursquare - 4,5 tis.
|
|
|
|
Nezaujalo vás téma internetových bublin? Rádi byste se dozvěděli o jiných tématech?
Dějte nám vědět, co vás zajímá na stránce newsletteru Internetové bubliny.
|
Nechcete-li Internetové bubliny nadále odebírat #NE#klikněte zde#NE#.
|
|
|
|
|
|