Optimalizace pro vyhledávače (SEO) pro začátečníky
Příjemná atmosféra a spousta užitečných informací a příkladů z praxe - přesně tak by se dal popsat seminář o optimalizaci pro vyhledávače, který proběhl 24.června 2010. Školení vedené Ondřejem Bělským bylo určeno pro začátečníky a pokročilé. Proto se SEO probíralo opravdu zevrubně. Co všechno se účastníci kurzu naučili? Přečtěte si více!
Školení plné užitečných informací
Seminář, který byl rozdělený do tří bloků, jsme zahájili představením. Každý z dvanácti účastníků popsal svůj internetový projekt a nastínil, jak by ho chtěl po stránce optimalizace pro vyhledávače vylepšit. První část školení byla věnovaná definici SEO a výhodám a nevýhodám, které jsou s optimalizací spojeny.
Po krátké pauze jsme plynule přešli k základním krokům optimalizace pro vyhledávače. Rozebrali jsme, co je webová architektura, jakým způsobem můžeme pracovat s obsahem stránek, jaké jsou základní postupy a nástroje pro výběr klíčových slov a jak na editaci zdrojového kódu.
Druhá přednáška se týkala výměny odkazů, registrace do katalogů, tvorba zpětných odkazů pomocí microsite a samozřejmě linkbuilding v diskusích, PR serverech, blozích a dalších možnostech pro tvorbu zpětných odkazů.
Přijdete příště? Ano!
Závěr semináře SEO optimalizace pro začátečníky patřil základnímu vyhodnocování statistik pomocí Google Analytics - vyhodnocování návštěvnosti, počtu zhlédnutých stránek a doby strávená uživateli na webu. Prostor dostala také Daria Batukhtina, manažerka pro zahraniční trhy. Pro účastníky si připravila poutavou přednášku o optimalizaci pro zahraniční vyhledávače.
A jak se seminář líbil účastníkům? Hodnocení školení bylo velmi pozitivní a aktéři byli s jeho obsahem i podáním opravdu spokojeni. Na otázku, zda by seminář doporučili svým kolegům nebo šli na jeho pokračování, odpovídali účastníci kladně.
Všem účastníkům děkujeme a doufáme, že se setkáme na některém z dalších seminářů - třeba na kurzu o PPC kampaních, který se koná 30.září v Brně.