Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Pay Per Action
Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě PPA (z angl. výrazu Pay Per Action) platí až tehdy, kdy uživatel provede na webu zadavatele předem stanovenou akci - viz také CPA.
Takovou akcí může být registrace do databáze, objednávka zboží, nebo vyplnění formuláře či ankety aj. V tomto platebním modelu tedy nemá na cenu primárně vliv počet zobrazení ani prokliků. Termín spadá do oblasti internetových PPC kampaní, kde zastřešuje více různých platebních metod:
- Cost Per Engagement
- Cost Per Lead
- Cost Per Sale
- Cost Per Impression