Již v polovině července se uskuteční setkání HR profíků, kteří spolu budou sdílet zkušenosti a strategie, jak efektivně řídit interní komunikaci a letošní novinky v řízení týmu na dálku. A mnoho dalších témat...
Rádi bychom Vás jménem týmu MŮJ PERSONALISTA pozvali na setkaní HR profíků po období coronavirové karantény. Podíváme-li se na pozici zaměstnance ve společnosti a s ní spojené klíčové HR procesy, nelze podcenit jejich kvalitu v žádné době, neboť právě s nimi zajišťujeme správný přístup k tomu nejcenějšímu, co firma má – zaměstnanci.
16.7.2020, 9:00 - 13:00 hodin
Během inspirativního dopoledne se představí formou otevřené diskuze, odpovědí a zkušeností z praxe.
Aktuální situace na trhu práce
(Tomáš Ervín Dombrovský, Head of Analysis, Communication & Relations, LMC)
Zaměstnanecké portály, jako klíčový nástroj pro interní komunikaci
(Petr Mikšovič, CEO, SOVA NET; Renata Horáková, HR Director, Oncomed manufacturing)
Jak efektivně vést týmy na dálku
(Michal Knotek, Senior Consultant & Coach, SHINE Consulting)
Připravované změny v zákoníku práce
(Jana Sedláková, majitelka a Advokátka Sedlakova Legal)
A mnoho dalších, které vzniknou v interaktivní diskuzi …
Místo konání
Jihomoravské inovační centrum (JIC)
Purkyňova 649/127, Brno - Medlánky, 612 00
Pořádá
tým MŮJ PERSONALISTA
Termín
16.7.2020, 9:00 - 13:00 hodin
Kompletní program a informace.
Mimořádně výhodné vstupné: 599 Kč
Registrujte se přímo na adrese: Cena hana.zelnickova@mujpersonalista.cz
Neváhejte dlouho, počet míst je omezen.
Těšíme se na Vás
Tým SOVA NET