Předvánoční tipy pro PPC kampaně

S přípravou vánočních kampaní bylo třeba začít už dávno. Nákupy jsou v plném proudu, objemy vyhledávání narůstají a tržby opět trhají rekordy. Ale ještě nejsme u konce. Připravili jsme si pro vás několik předvánočních tipů.

Neomezujte kampaně nízkými rozpočty  

Před Vánocemi se objemy vyhledávání mohou násobně zvýšit. Je tedy třeba upravit rozpočet a kontrolovat výši kreditu, abyste nepřicházeli o zákazníky.

TIP: Pokud chcete mít neustále přehled, co se děje na vašem účtu AdWords, stáhněte si aplikaci AdWords. A s hlídáním kreditu na Skliku vám pomůže automatické upozornění při poklesu kreditu.

Využijte potenciál i při omezeném rozpočtu

Pokud máte rozpočet omezený a nemůžete nebo nechce ho navýšit, zastavte méně výkonné kampaně a zvyšte rozpočet těch nejvýkonnějších, ze kterých přichází konverze.

Zaměřte se také na nejlepší klíčová slova a zvyšte jejich CPC, ať se zobrazují na TOP pozicích.

Použijte vánoční klíčová slova

Můžete vytvořit zcela nové reklamní sestavy, které se zaměří jen na vánoční téma a klíčová slova budou tvořena kombinací vašeho zboží a vánočních výrazů. Před Vánocemi také narůstá počet hledání dotazů typu dárky pro muže nebo tipy na vánoce.

TIP: V kampaních můžete nastavit odpočet dní do Vánoc. Vždyť Vánoce jsou už za... 

Zdůrazněte dodání do Vánoc

Vánočně laděné mohou být i texty reklam a určitě v nich nezapomínejte zmínit akce, slevy, vánoční balení a hlavně dodání zboží do Vánoc, protože to je teď nejdůležitější.

TIP: Podívejte se na web očima zákazníka - co by jim teď ulehčilo rozhodování? Důležité informace neschovávejte, ale naopak zdůrazněte. 

Nezapomínejte na remarketing

Využijte možnost přesvědčit nerozhodnuté nebo tápající zákazníky. Pro bannery můžete využít vánoční tematiku a zopakovat klíčové argumenty. 

TIP: Zacilte reklamu na lidi, kteří vloni před Vánocemi nakupovali nejvíc. Vyzkoušet můžete také podobná publika podle loňských prosincových zákazníků.

Krásné Vánoce přejeme

Nezapomeňte svým zákazníkům popřát krásné Vánoce. Nic vás to nestojí, ale určitě to potěší :)

Po Vánocích přichází povánoční slevy

Kampaně rozhodně se Štědrým dnem nevypínejte. Mnoho lidí najde pod stromečkem peníze a chystají se je co nejdřív utratit. Je třeba upravit komunikační strategii a připravit kampaně na toto období po obsahové stránce. Pohlídejte si, abyste inzerovali s aktuálními texty a bannery.

 

Autor: Ing. Eliška Horká, 29. 11. 2017

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.