xDESK
Hledáte efektivní způsob, jak komunikovat se svými stálými zákazníky nebo zaměstnanci? Helpdeskový systém xDESK umožňuje shromažďovat požadavky a třídit je podle stavu, důležitosti nebo data plnění. Zadávání a řešení úkolů, reklamací a poptávek nebylo nikdy tak jednoduché! Jak vlastně komunikační systém xDESK funguje?
Všechny podklady na jediném místě = rychlé řešení požadavků
V systému xDESK mohou pracovat dva typy uživatelů. Zadavatelé do něj pomocí jednoduchého formuláře vkládají své požadavky. Dodavatelé tyto požadavky ihned přebírají a řeší je. xDESK přitom eviduje veškerou komunikaci mezi uživateli - zasílá jim e-mailové notifikace o případných změnách a zaznamenává stav plnění požadavku.
V xDESKu najdete všechny potřebné informace, které potřebujete pro realizaci vložených úkolů. Zadavatelé i dodavatelé mohou k požadavkům přikládat libovolné množství příloh - obrázků, textových dokumentů nebo PDF souborů.
Systém pro komunikaci v pracovních týmech a s klienty
Komunikační systém xDESK je ideální pro řešení reklamací i jasně definovatelných zakázek. Pomůže vám zjednodušit komunikaci se subdodavateli a lépe zorganizovat práci týmu zaměstnanců. Jaké jsou další výhody systému xDESK?
- Snadný přístup přes webový prohlížeč
- Možnost tvorby statistik a reportů
- Zasílání automatických avíz o změnách na požadavku
- Zaznamenávání historie
- Filtrování požadavků
- Sdružování požadavků do projektů a jejich další kategorizace
Lokální nasazení versus pronájem
Jste společnost se silným technickým zázemím? Komunikační systém nasadíme na váš firemní server a poskytneme vám plnou technickou podporu. Nemáte vlastí server? xDESK vám pronajmeme - postaráme se o jeho správu a vy se k němu budete moci kdykoliv připojit přes webové rozhraní.
Zaujal vás komunikační hepldeskový systém xDESK? Kontaktujte nás a získejte více informací.
Vyzkoušet DEMO.