Máš-li zkušenosti s vývojem REACT aplikací, přidej se k nám a pomoz nám posunout projekt do dalšího levelu inovací a přínosu pro klienty.
Zaměřujeme se na zaměstnanecký portál Plusco. Frontend tvoří tři samostatné aplikace intranet - veřejná část, admin a mobilní aplikace, které komunikují GraphQL API. Plusco je multi-tenantní, multi-infrastrukturní projekt bežící jak na klientských infrastrukturách tak má i svoji cloudovou verzi. Proto se setkáš s vývojem znovupoužitelných balíčků/částí aplikace, tak abys co nejelegantněji mohl sdílet kód mezi různými instancemi, s monorepem (sám víš to neznamená jeden repozitář a monolit) custom deploymentem a dalšími "specialitkami".
"Odpočinout" od Plusca si můžeš i u dalších zajímavých projektů - rezervačních systémů, komunitních portálů na míru, b2b e-commerce platforem a dalších.
Vyvíjej s námi užitečné řešení pro firmy jako Hyundai, CESK, PRAMOS, MINIROL, ESSOX, MOOSELIFE a další z naší rodiny dlouhodobých klientů.
Potřebujeme, aby Tě spolupráce s námi bavila a také:
-
perfektní znalost React, Typescript
- povědomí o GraphQL, ApolloFramework
-
zkušenost s HTML, CSS, JavaScript, ES6 a Webpack
-
oceníme zkušenost s vývojem mobilních aplikací – pro iOS i Android
-
oceníme znalost REACT NATIVE
-
spolehlivost s dotahováním práce
-
možnost a chuť zastavit se za námi do kanceláře v Brně (kousek od nádraží), když bude třeba
-
sdílení našich hodnot - otevřená komunikace založená na vzájemné důvěře
Používáme tyto technologie:
REACT, TYPESCRIPT, GPRAPHQL, REDUX, WEBPACK, SASS, GIT, GITLAB, DOCKER, SENTRY a další. Rádi pracujeme s moderními technologiemi a nebráníme se použití nejvhodnějších nástrojů.
Jsme normální, pohodoví IT kolegové, kteří chtějí na projektu dělat s úsměvem a vytvářet užitečné aplikace. Nebojíme se vyjet ze zajetých kolejí a přivítáme Tvůj vlastní styl.
Najdeš u nás:
- možnost spolupráce na IČO/HPP/DPP - zaleží na Tvé potřebě
- prostor pro vzdělávání - chceme se zlepšovat a pracovat na sobě, proto s tím počítáme i v rámci běžných pracovních aktivit, kurzy či konference nejsou problém ;)
- 3 SickDays za rok
- Vánoční párty a teambuilding - máme, když chceme, nemáme, když nechceme, buildíme se přirozeně a za každého počasí :)
- možnost HO dle přání a domluvy
- Multisport karta (za příspěvek)
- masáže v pracovní době na pracovišti
- občerstvení na pracovišti
- samozřejmostí je náš fajn tým a příjemné moderní kanceláře v centru Brna
Naše základna digitální agentura SOVA NET má sídlo v centru Brna a je na trhu téměř 20 let. V naší IT dílně vznikl vlastní redakční systém pro rozsáhlé weby a e-shopy, komunikační software na správu úkolů, analytické nástroje na tvorbu reportů a platformu pro B2B spolupráci BEZONES. Aktuálně je naší největší výzvou a cílem vylepšování vlastního firemního portálu Plusco.
V Sově je pro nás nejdůležitější atmosféra, takže hledáme pohodáře do týmu. Nemáme vyhraněně agilní vývoj a nesmyslné meetingy, chceme efektivitu a potkávat se proto, abychom si udali další směr a postup. Když je potřeba, nebráníme se novějším technologiím nebo změnám. V IT týmu je nás 5 + Kuba, se kterým se potkáš hned při osobním pohovoru/setkání. Mezi naše hodnoty patří férová komunikace a otevřenost.
Zaujala Tě možnost spolupráce s námi? Pošli nám svůj životopis na michaela.bartonikova@sovanet.cz a my se Ti obratem ozveme s podrobnostmi!
Chceš vědět ještě více o nás?
Od roku 2002 jsme ušli kus cesty. Postupem času jsme opustili tvorbu webu, jako primární náplně naší činnosti a zaměřili se na větší interní řešení pro digitalizaci interní komunikace a obchodních procesů u firem nad 200 zaměstnanců.
Od roku 2019 se zaměřujeme na novou výzvu v podobě komunitních portálů pro střední a velké firmy:
Od roku 2019 se zaměřujeme na novou výzvu v podobě komunitních portálů pro střední a velké firmy
- PLUSCO
- nástroj digitalizace interní komunikace, kterou využívá například náš klient Hyundai a Oncomed.
- SMARTBIZ
- nástroj na digitalizaci obchodních procesů, který ušetřil našemu klientovi značce MINIROL několik dní ve zdlouhavém poptávkovém procesu.
Proč jsme se začali zaměřovat na zaměstnanecké a obchodní portály?
Weby a e-shopy, dělá kde kdo. My jsme se zaměřili na další inovativní řešení, které dokáže firmám šetřit čas při koordinaci více lidí, zvyšuje spokojenost zaměstnanců a umožňuje nám poskytnout vše na míru potřebám zákazníka. Naší práci předchází hloubkový workshop u klienta, kde projektový manažer odhalí potřeby a novinky, které do našeho stávajícího řešení kontinuálně doděláváme. Naposledy jsme například rozšířili službu o mobilní aplikaci. Takové výzvy a hledání nových cest nás baví!
Kde pracujeme
Ve 3. patře areálu NOSRETI na ulici Křenová, máme dobrou polovinu patra, kde jsou prostorné kanceláře, kuchyňka, zasedačka, ale i spousty pracovních koutků, kde si můžeš vytvořit své zázemí, pokud tě nebaví pracovat sám doma, nebo tě doma neustále něco vyrušuje. Dodržujeme hygienická opatření, nechodíme do práce, když nám není dobře a všude najdeš dezinfekci. Někdy tě překvapí vzdálené tóny klavíru, když si kolegyně Eliška procvičuje Amélii, nebo tematická výzdoba, kterou zajišťuje Lucka, back office a srdce SOVA NETU.
Pozor máme i svoji kapelu SOVA BAND a spoustu akcí, kde se můžete odreagovat.
Jak pracujeme
Máme vypracovaný systém jak na remote spolupráci, tak i na setkávání se v kanceláři. Pro začátky projektů a strategické porady je vždy lepší se vidět (online/offline). Svůj díl práce na projektu řešíš s vedoucím IT oddělení a projekťákem.
Kdo nás řídí
Nejsme korporát ve smyslu, že spoléháme na zodpovědnost, samostatnost a pracovitost každého z nás. Ale zase úplný punk u nás nečekej. Projektové oddělení s námi komunikuje strukturovaně přes Easy Project a interní systém tásků. Řešíme plánovaní kapacit a rozložení sil, nejsme sebevrazi. Celý tým má svého vedoucího IT projekťáka, který zajišťuje komunikaci s klientem. Každý z nás má možnost navrhnout postup řešení a přinést do projektu své nápady a pohled na věc.
NAŠI KLIENTI