Při vyhledávání na Seznamu se nad přirozenými výsledky dotazu dosud zobrazovaly maximálně dva reklamní výpisy inzerentů Skliku. Nyní přibyl další. Uživatelé známého českého vyhledávače tak mohou vybírat z širší nabídky nejkvalitnějších inzerátů relevantních pro jejich dotaz a zadavatelé reklamy mají větší šance přivést je na svůj web.
Top pozice ve vyhledávačích jsou jedním z nejúčinnějších nástrojů PPC reklamy. Podle statistik Seznamu je u nich desetkrát vyšší šance na proklik než u běžné inzerce zobrazující se v pravém sloupci okna s výsledky. Zadavatelé reklamy tak mohou díky prémiovým pozicím snáze získat zákazníky. Vždyť se jedná o nejlépe viditelné a také nejkvalitnější inzeráty.
Aby vaši reklamu zobrazil Seznam na top pozici, musí její úspěšnost, koeficient kvality a nabídnutá cena za proklik převyšovat vaši konkurenci v programu Sklik. Na pořadu mohou být pak i další interní kritéria. Až po jejich splnění se viditelnější umístění reklamy na stránce, její výraznější podbarvení a někdy také aktuální náhled cílové stránky postará o přísun nových návštěvníků na vaše webové stránky.
Seznam doporučuje zaměřit se při vytváření inzerátu zejména na:
Zároveň s nasazením třetí top pozice zrušil Seznam spodní pozice Skliku (pod výpisem přirozených výsledků dotazu). Přiblížil se tak opět formě PPC reklamy na Googlu. Služba AdWords je však zase o krok vpřed například s možností personalizace reklamy nebo mapy.