Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Sklik
Sklik je nástroj pro tvorbu, správu a vyhodnocení PPC kampaní, spravovaný společností Seznam.cz. Díky němu je možné zacílit reklamu na blíže specifikované publikum v rámci vyhledání na Seznamu a na často navštěvovaných webech českého internetu.
Sklik umožňuje zobrazení vaší reklamy dvěma způsoby. Prvním z nich je inzerce ve vyhledávacích sítích. Zde se inzeráty zobrazují na základě dotazu návštěvníka internetu (uživatele). Druhou možností je zobrazení v obsahové síti, ve které se reklama objevuje na základě její shody s obsahem stránek.
Tento český reklamní internetový systém umožňuje platby za reklamu způsobem PPC (pay per click), tedy platba za proklik a CPT (cost per thousand) - platby za tisíc zobrazení.
Pokud se o PPC kampaních chcete dozvědět více, pak s námi absolvujte některé z našich školení, zaměřených na tuto problematiku. Bližší informace o PPC školení naleznete na našich stránkách věnovaných školení internetového marketingu.