Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Ambient marketing
Ambient marketing je druh marketingu, který používá k oslovení cílové skupiny zvláštní reklamní formáty. Pozornost se nesoustředí primárně na značku, ale spíše na netradiční reklamní nosiče. Zpravidla se orientuje na mladší cílové skupiny, klade důraz na humor a zábavu.
Používá se často tam, kde je velká koncentrace lidí, kde existuje předpoklad, že příjemci budou reklamní sdělení šířit mezi své vrstevníky. S formami ambient marketingu se tak můžeme setkat v multikinech, barech, na diskotékách, univerzitách, reklama může být na podlaze, toaletách, patří sem také reklamní nálepky.