Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

Barter

Barter neboli barterový obchod představuje přímou směnu zboží či služeb za určité množství jiného zboží nebo služeb. Pro barter je klíčová absence využití všeobecných prostředků směny, tedy zejména peněz.


Barter může být označen také jako naturální směna. Barterový obchod je v současnosti běžnou praktikou ve sféře PR a marketingu, praktikuje se zejména mezi marketingovými agenturami a médii. Předmětem barteru se tak může stát reklama nebo podpora konkrétní akce.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional