Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Cost Per Engagement
Jedná se o jeden ze způsobů placení za reklamu v prostředí internetu. Zadavatel reklamy v případě CPE (z angl. výrazu Cost Per Engagement) platí až tehdy, kdy uživatel s jeho reklamou provádí určité interakce. edná se tedy o cenu za zapojení či angažování uživatelů – viz také Engagement marketing.
Častou formou umožňující CPE jsou flashové bannery, gadgety a podobné formáty obsahující hry, předvádění produktů atp. Celkově spadá tento model pod strategii tzv. Engagement marketingu.
CPE často spadá pod širší platební model za reklamu na internetu, a to pod CPA (Cost Per Action) resp. PPA (Pay Per Action), kdy zadavatel za reklamu platí až ve chvíli, kdy uživatel provede na webu zadavatele předem stanovenou akci. Akce uživatele na webu či přímo jeho zapojení souvisí s tzv. výkonnostním marketingem.