Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Direct mail
Direct mail je hlavním nástrojem direct marketingu. V oblasti internetového marketingu jde o rozesílání marketingově nebo obchodně orientovaných e-mailů.
Doména
Pojem doména znamená v souvislosti s internetem jednoznačný identifikátor do něj připojeného počítače nebo počítačové sítě. Jednotlivé identifikátory oddělené tečkou tvoří doménové jméno (hostname). To je adresa webové stránky na internetu. Příkladem doménového jména je např. www.sovanet.cz.
Duplicita
Duplicita se v internetovém rozhraní požívá pro takové url adresy, nebo obsah stránek, terý je stejný, nebo téměř stejný. vyhledávače duplicitu hodnotí negativně a penalizují za ni. Je proto nutné si na ni při tvorbě obsahu stránek dávat pozor a vyhnout se kopírování článků a textů z jiných webů.
Doorway pages
Doorway pages jsou nevhodnou technikou pro získávání zpětných odkazů. Jde o takové stránky, které obsahují "přeoptimalizovaný" obsah, jehož účelem je se co nejvíce zalíbit vyhledávačům. Takovéto stránky vyhledávače rozpoznávají a penalizují s odůvodněním, že se jedná o stránku bez jakékoliv obsahové přidané hodnoty pro uživatele. Považují ji tedy za bezcennou, ba dokonce podvodnou.
Drobečková navigace
Drobečková navigace je důležitým prvekem webových stránek, který pomáhá návštěvníkovi v orientaci.
Direct Marketing
Direct marketing označuje přímou distribuci produktů k zákazníkovi, bez využití služeb zprostředkovatele. v rámci internetového marketingu jde o přímý prodej služeb nebo produktů na vlastních webových stránkách.