Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
E-mail marketing
E-mail marketing patří mezi efektivní nástroje internetového marketingu. Jedná se o souhrn aktivit a činností, které umožňují jednoduše komunikovat s potenciálním a stávajícím zákazníky.
E-mail je způsob posílání zpráv přes elektronické komunikační systémy. K jeho rozšíření přispěl zejména internet, i když paradoxně elektronická pošta je starší a některé e-mailové systémy byly důležité právě při vytváření celosvětového systému propojení počítačových sítí.
Elektronický obchod (e-shop)
Elektronický obchod nazývaný také jako e-shop nebo internetová prodejna je forma elektronické komerce založená na počítačové aplikaci v prostředí internetu, která umožňuje prodej zboží online.
E-commerce
E-commerce neboli elektronické obchodování je způsob obchodu uskutečňovaný skrze moderní elektronické komunikační prostředky, dnes nejčastěji internet, ale i elektronickou poštu, telefon nebo platební karty. V současnosti populární formu elektronického obchodování představují tzv. e-shopy.
Extranet
Extranet je systém umožňující vzdálený přístup jakýmkoliv schváleným osobám s přístupovými údaji do počítačové sítě sloužící vymezené skupině uživatelů.
Engagement marketing
Engagement marketing je komunikační strategie založená na vtáhnutí zákazníka do hry (z anglického výrazu engage). Jejím cílem je vést zákazníky k účasti na vývoji produktu nebo značky.
Eye Tracking
Eye Tracking je jedním z druhů uživatelského testování stránek.