Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Engagement marketing
Engagement marketing je komunikační strategie založená na vtáhnutí zákazníka do hry (z anglického výrazu engage). Jejím cílem je vést zákazníky k účasti na vývoji produktu nebo značky.
Engagement marketing je někdy nazýván zkušenostním marketingem, event marketingem, živým nebo zúčastněným marketingem. Vše souvisí s odklonem od spotřebitelů jako pasivních příjemců sdělení a naopak zdůraznění aktivní složky jejich vnímání reklamy a zapojení se do výroby či vytváření vztahu se značkou. Jedná se spíše e dlouhodobý koncept, který přináší spotřebiteli obsah, který ho zajímá, na kterém se aktivně podílí případně jej doporučí dál apod.
Mezi běžné on-line nástroje engagement marketingu patří blogy, sociální sítě, webcasty nebo e-mailové kampaně.