Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Hoax
Hoax je anglický výraz, který označuje falešnou či poplašnou zprávu. Většinou se používá v souvislosti s internetovou komunikací, kdy je výmysl, žert nebo podvod prezentován a rozesílán jako důvěryhodná zpráva. Kvůli své poplašné či absurdní formě se rychle, lavinově šíří.
Home page
Home page (někdy také index page) je úvodní stránka webu. Jedná se o základní dokument či vstupní prezentaci, která se zobrazuje uživateli po přístupu na daný server.
Hustota klíčových slov
Hustota klíčových slov vyjadřuje poměr výskytu klíčových slov vůči celkovému počtu slov na stránce. Neexistuje přesně stanovený optimální poměr, obecně se však uvádí rozmezí mezí 2 - 10 %.
Heatmapa
HEATMAPA je mapa, která správcům a majitelům webových stránek ukazuje na jké prvky návštěvníci nejčastěji klikají.
Hledanost klíčových slov
Jde o průměrnou měsíční hledanost jednotlivých výrazů (klíčových slov) ve vyhledávačích. Jde o orientační číslo, které naleznete v reklamních nástorjích ADwords a Sklik, vedle dalších souvisejících ukazatelů, jako jsou konkurence slova a průměrná/dohadovaná cena za proklik.