Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Konverze
Konverze je naplnění žádoucí akce návštěvníka webu.
Konverzní poměr
Konverzní poměr je hodnota vyjadřující poměr návštěvníků, kteří na stránkách dokončí požadovanou akci tzv. konverzi (např. si objednají zboží) a všech návštěvníků.
Klíčové slovo
Klíčové slovo, v angličtině Keyword (KW) je úzce související s interentovým marketingem, konkrétně SEO (optimalizací pro vyhledávače).
Kořenový adresář
Kořenový adresář je místo, které stojí na pomyslném vrcholu hierarchické struktury složek/ stránek webu. Někdy bývá také označován anglickým slovem "root".
katalog
Katalogy jsou vlastně seznamy umístěné na webových stránkách, které slouží k získání zpětného odkazu a vytváření firemního zápisu.
Kontextová navigace
Kontextová navigace je uživatelsky velmi ceněným doplňkem k hlavní navigaci na internetových stránkách. Jejím cílem je poskytnout návštěvníkovi další užitečný obsah, který souvisí s frázemi, které vyhledává. Na stránce se díky kontextové navigaci zobrazují odkazy na další tématicky relevantní informace.
Konkurence klíčového slova
Číslo, které udává, nakolik je dané klíčové slovo konkurenční. Velmi zjednodušeně řečeno, čím více firem se na toto slovo zaměřuje, tím vyšší bude konkurence, tedy i cena za proklik v PPC kampani a náklady spojené s dosažením dobrých pozic ve výsledcích vyhledávání.