Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Landing page
Landing page je stránka, na kterou přichází uživatel po kliknutí na odkaz.
Linkbuilding
Linkbuilding je jednou z nejvýznamnějších součástí optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO). Hlavním účelem linkbuildingu je získávání zpětných odkazů, které zásadním způsobem ovlivňuje zobrazení stránek ve výsledcích vyhledávačů.
Linkbaiting
Linkbaiting je významnou technikou, která je součástí linkbuildingových aktivit. Ve familiárním překladu se jedná o vábení odkazů.
Link juice
Link juice je výraz, který označuje benefit, který ze zpětného odkazu má odkazovaná stránka. Jinak řečeno, link juice určuje kvalitu konkrétního příchozího odkazu. Tato kvalita je dána rankem (PageRank, Srank), který mají stránky ve vyhledávačích, ze kterých odkaz vede. Čím více odkazů z kvalitních stránek na cílovou stránku povede, tím větší bude celkový link juice.
Lorem ipsum
Lorem ipsum je název pro univerzální text používány grafickými designery, díky kterému je možné si udělat představu o tom, jak bude daná stránka vypadat po naplnění textem. Nejčastěji se používá v případech, kdy zákazník nedodá grafickému studiu text.
Long tail
Long tail označuje vyhledávané fráze, které jsou obyčejně delší než hlavní klíčová slova. Long tail výrazy jsou sice méně vyhledávány, ovšem optimalizace stránek i na tyto výrazy je velice důležitá, jelikož přivádějí návštěvníky, kteří přesně vědí, co hledají.