Slovník internetových pojmů
Nechceme vás poučovat, ale rádi poradíme! Proto jsme připravili slovník internetových pojmů, kde naleznete, stručně a výstižně vysvětlené, známé i méně známé pojmy z oblasti internetového marketingu. Nenajdete-li, co hledáte, zašlete nám svůj dotaz prostřednictvím krátkého formuláře.
Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Uživatelské rozhraní
Uživatelské rozhraní je soubor zobrazovacích a ovládacích prvků, se kterými jejich uživatel pracuje. Představuje způsob, jakým uživatelé ovládají počítačové systémy.
URL
URL je zkratkou anglického Uniform Resource Locator, česky řečeno jde o jednotný lokátor zdrojů. Jde o řetězec znaků s ustálenou strukturou, jehož účelem je přesné určení umístění dokumentů na internetu.
User Generated Content
User generated content (UGC) je termín, který označuje obsah vytvářený samotnými uživateli webu. V posledních letech UGC nabývá na významu, díky rozšíření možností, jak vytvářet uživatelský obsah a také díky sociálním sítím.