Potřebujete provést redesign internetových stránek nebo firemní identity? Chcete mít svůj web či eshop kvalitně graficky a nadčasově zpracovaný, moderní a uživatelsky příjemný? Vyplňte krátký poptávkový dotazník a dejte nám vědět, jakou máte základní představu o podobě webu. Náš grafik bude schopen lépe, efektivněji a rychleji připravit nové grafické návrhy a podklady. Stačí 5 kroků k opravdu dobrému webdesignu!
znázorňuje: sílu, svěžest, akci, energii, nebezpečí, vedení, tah na branku
znázorňuje: svěžest, štěstí, pohodu, teplo, kreativitu, touhu, kvalitu
znázorňuje: svěžest, štěstí, teplo, energii, intelekt, čistotu, atraktivitu
znázorňuje: přírodu, růst, harmonii, svěžest, peníze, zdraví, stabilitu
znázorňuje: stabilitu, důvěru, inteligenci, víru, loajalitu, pohodu, čistotu, cestování, vědomosti, sílu
znázorňuje: lásku, romantiku, sílu, luxus, ambice, extravaganci, štěstí, smutek
znázorňuje: kreativitu, extravaganci, luxus
znázorňuje: růst, stabilitu, luxus, čistotu, pohodu, věrnost, sílu
znázorňuje: světlo, štěstí, čistotu, bezpečí, úspěšný začátek, perfekcionismus
znázorňuje: sílu, eleganci, formálnost, napětí, tajemno
Vhodné pro cíl vyjadřující sílu, razanci a energii. Ideální kombinace pro společnosti s finančními produkty, pro kreativní portfolia, strojírenské produkty, luxusní zboží.
Vhodné pro cíl vyjadřující razanci, luxus, energii a růst. Vhodné pro společnosti s luxusním zbožím, pro kreativní portfolia, stavební společnosti, domácí spotřebiče.
Vhodné pro cíl vyjadřující čistotu, slunce, atraktivitu, pohodu a cestování. Vhodné pro cestovní agentury, kanceláře, nabídku apartmánů, zábavní střediska.
Vhodné pro cíl vyjadřující přírodu, čistotu, růst, loajalitu a jistotu. Vhodné pro společnosti s finančními produkty, ekonomickými systémy, ekologickými nebo zahradními produkty.
Vhodné pro cíl vyjadřující loajalitu, jistotu, růst a zábavu. Vhodné pro společnosti s finančními produkty, stavebními materiály, zábavními produkty, produkty pro kutily.
Vhodné pro cíl vyjadřující stabilitu, růst, jistotu a luxus. Vhodné pro společnosti s parfémy, klenoty, oblečením, léky nebo jako prezentace portfolia.
Vhodné pro cíl vyjadřující luxus, čistotu, extravaganci a ženskost. Vhodné pro společnosti s parfémy, klenoty, oblečení pro ženy, spodní prádlo, plavky.
Vhodné pro cíl vyjadřující luxus, čistotu a extravaganci. Vhodné pro společnosti s parfémy, klenotnictví, sportovní oblečení, spodní prádlo, pro prezentaci portfolia.
Web zpravidla textový, s jednoduchými designovými prvky. Netvoří ho ani tak grafika, jako pěkně zpracované fonty a geometrické tvary. Vhodné pro prezentaci portfolia, produktové stránky, vizitky, moderní weby, stavební společnosti.
Zpravidla decentně vyvedený design s cílem tzv. „dostat návštěvníka do pohody“ ať se soustředí na výrobky a pěkné prostředí webu. Vhodné pro restaurace, cukrárny, pekárny, prezentaci portfolia.
Moderní design soustředící se hlavně na funkční stránku webu. Využívá eye-candy (pastva pro oči) prvků, které vybízejí návštěvníka webem procházet a směřují jej k zakoupení produktu.Vhodné pro různé eshopy a firemní prezentační stránky.
Původní logo a z něj vycházející nový webdesign. Webdesign vychází z barevnosti a stylu loga, čímž zachovává firemní styl a corporate identity. Toto řešení je vhodné pro většinu případů redesignu webů, neboť zachovává mnohdy pracně vybudovanou pozici značky na trhu a v povědomí zákazníků. Následky změn webdesignu mají minimální vliv na celkovou znalost a rozpoznatelnost značky.
Webový design se drží stylu loga, ale ne tak striktně, jako v případě prvního řešení. Logo se v drobných detailech webdesignu (například barevnosti) a provedou se na něm drobné změny. Web pak působí jednotně, dostane nový svěží nádech, ale není porušený základní brand společnosti.
Toto řešení patří k tomu nejlepšímu, co můžete v případě starého designu a okoukané corporate identity udělat. Vytvoříme vám nové logo včetně následného webdesignu, případně celého design manuálu pro vaši společnost. Následně začněte využívat nového designu. Redesign loga se zpravidla drží a vychází ze zavedeného stylu původního loga.