Výpis článků podle tagu SEM
10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.
Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity
Facebook Studio je nový oficiální web pro komunitu zabývající se marketingem na Facebooku. Facebook Studio by mělo nabídnout prostor pro sdílení práce a uznání kreativity, má se stát místem kde je možné prezentovat své kampaně a posilovat strategie díky inspiraci nejlepšími projekty z marketingu na Facebooku. Facebook Studio se prezentuje jako platforma, kde se začátečníci mohou učit od nejlepších facebookových marketérů.
Mediální plánování v živém kurzu AdWords Online Classroom
Tuto středu, 18. května 2011 se jako součást AdWords Online Classroom (UK) koná živý online kurz zaměřený na mediální plánování. V kurzu se dozvíte, jaké jsou nejefektivnější způsoby mediálního plánování a jak vytvořit a realizovat úspěšný mediální plán.
Prezentace o trendech v online marketingu ke stažení na Google Blog
Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.
V Brně proběhl 6. ročník veletrhu Svět reklamy
Šestý ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie proběhl dnes, v úterý 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně. Od 9 do 17 hodin tu mohli odborníci na marketing a reklamu načerpat nové nápady, trendy a inspiraci. Celkem se na veletrhu prezentovalo kolem 70 firem. Akce, kterou pořádá společnost Omnis Olomouc, se bude konat také v Praze - 4. října 2011 v Hotelu Diplomat.
Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem
Od příštího týdne startuje vzdělávací projekt Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok! Organizátorem akce je český Google společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR a časopisem Profit. Registrovat se do tohoto projektu je možné až do 30. září 2011 do 12.00 hodin.
Tvorba webu pro uživatele aneb na co si dát pozor
Tvorba webu je často považována za složitý proces, při kterém musí být brána v potaz použitelnost, přístupnost, SEO, grafika a design, kvalitně napsaný kód a mnoho dalšího. Snaha tvůrců webu vše doladit do detailů se mnohdy obrací proti nim a výsledkem jejich práce je zmatený, složitý a špatně použitelný web, který nenaplňuje potřeby klienta a nevychází vstříc ani uživatelům. Přitom existuje jednoduché pravidlo, kterého když se tvůrci webu drží, výsledek splňuje očekávání. Zajímá vás, jak na to?
Instantní přehled novinek za 45. týden
Jak uspět na trhu s mobilními aplikacemi; 10 tipů, jak budovat důvěryhodnost značky na sociálních sítích; propagace promo akcí na Facebooku; trendy a mobilní zařízení; obsahová strategie prakticky; jak udělat landing page R.E.A.D.Y.; cesty, jak definovat své USP; 7 kritických SEO chyb, kterých se dopouští e-shopy; nejdražší klíčová slova na světě; super ikony ke stažení a několik zajímavých infografik. To vše přinesl 45. týden.
Postřehy z Marketingového festivalu
Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „Marketingový festival“. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel z KISSmetrics nebo SEO máma Gillian Muessig. A u toho jsme prostě nemohli chybět.
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.