Výpis článků podle tagu Sociální sítě
Novinka od Googlu: sociální tlačítko „plus jedna“
Google právě představil spuštění nového sociálního tlačítka, nazvaného „+1" (plus jedna). Podobně jako tlačítko Líbí se mi na Facebooku, umožní plus jedna záložkovat a sdílet oblíbené webové stránky, reklamy a výsledky hledání na webu. Jeho využití slibuje řadu zajímavých efektů v oblasti internetového marketingu a SEO.
Jak sledovat uživatelské strategie na sociálních médiích?
Sociální média se v dnešní době stávají stále důležitější také pro SEO. Jen v posledních týdnech jsme mohli zaznamenat například spuštění sociálního tlačítka +1 od Googlu, k dispozici jsou také první data, která ukazují, že sdílení na Facebooku vysoce koreluje s umístěním ve vyhledávání. Existuje řada způsobů jak sledovat a vyhodnocovat realizované strategie na sociálních médiích, podívejme se, které z řady analytických nástrojů třetích skupin se hodí k efektivnímu vyhodnocení.
Facebook Studio: nová platforma marketingové komunity
Facebook Studio je nový oficiální web pro komunitu zabývající se marketingem na Facebooku. Facebook Studio by mělo nabídnout prostor pro sdílení práce a uznání kreativity, má se stát místem kde je možné prezentovat své kampaně a posilovat strategie díky inspiraci nejlepšími projekty z marketingu na Facebooku. Facebook Studio se prezentuje jako platforma, kde se začátečníci mohou učit od nejlepších facebookových marketérů.
Facebook představil nové sociální tlačítko „Send“
Na začátku tohoto týdne představil Facebook nový sociální prvek pro web - tlačítko Send/Poslat. Zavedení tohoto modulu souvisí s širšími změnami, které byly realizovány v souvislosti s vytvářením a organizací skupin na Facebooku. Tlačítko Send je podobně jako oblíbené Like určeno pro sdílení obsahů. Na rozdíl od Like je ale Send určeno pro sdílení a označování v užším kruhu, můžete s ním sdílet obsahy ve skupinách, kde jste členem, posílat linky konkrétním přátelům přes poštu na Facebooku anebo přes mail.
Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější
Od 25. května 2011 se mění struktura stanovení cen formátu sponzorovaných videí na YouTube. Sponzorovaná videa na YouTube představují efektivní a v poslední době velmi oblíbený způsob, jak zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje inzerentům propagovat svá videa v okamžiku, kdy uživatelé hledají, nebo sledují jiná videa. Až do současnosti byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC), systém byl podobný jako u reklam ve službě AdWords, to znamená, že cena byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.
Google dnes oficiálně spustí sociální tlačítko + 1
Podle Search Engine Land dnes Google oficiálně spustí očekávané sociální tlačítko + 1, které je možné vedle tlačítka Líbí se mi implementovat na webové stránky. Zprávu o oficiálním spuštění prozradil serveru TechCrunch partner Googlu, který se na něm podílí a Google tuto informaci potvrdil. Ode dneška tedy může jakýkoliv web přidat kód tlačítka „plus jedna" na své stránky, pomocí samoobslužného procesu. Očekává se, že Google během dne dodá kompletní informace a detaily o implementaci.
Další tlačítko pro weby: Twitter představil Follow Button
Nejen Google, ale i Twitter tento týden spustil své nové sociální tlačítko. Od tohoto úterý je v provozu Follow Button, který představuje nový způsob jak objevovat a okamžitě následovat účty na Twitteru přímo z webových stránek, které uživatelé navštěvují každý den. Na rozdíl od zavedeného tlačítka Tweet, které umožňuje sdílet konkrétní obsahy, propojuje tlačítko Follow uživatele s konkrétní firmou nebo jedincem.
Speciální webinář poradí jak efektivně implementovat tlačítko Google +1
Před pár týdny spustil Google své sociální tlačítko +1, reaguje tak na masivní úspěch sociálních sítí, kterým v současnosti jednoznačně dominuje Facebook. Podle italského analytika Vincenza Cosenzy (http://www.vincos.it/), který se zabývá systematickou analýzou sociálních sítí a vytváří jejich analytické mapy, ovládá Facebook (k červnu 2011) 119 ze 134 zemí, a blíží se tak hranici 700 milionů uživatelů.
Sociální média:slibný marketingový nástroj nebo další internetová bublina?
V průběhu posledních několika let dosahuje marketing na sociálních médiích stále větší popularity. Řada podnikatelů a společností se dnes cítí přímo povinna vytvářet vlastní kampaně a rozvíjet tuto novou formu marketingu. Ekonomická sféra velmi záhy objevila potenciál sociálních médií a chápe je jako slibný nový kanál, který pomáhá navázat kontakt se zákazníky. Existují ale také skeptici, kteří mluví o sociálních médiích jako o další internetové bublině.
Nová sociální síť: Google+
Google přichází s dlouho očekávaným a pilovaným projektem sociální sítě, který se má stát účinnou konkurencí Facebooku. V současné době je Google+ plus.google.com ve fázi testování a mohou se k němu přidat pouze pozvaní uživatelé (od 8.7. je již Google+ otevřen všem uživatelům, kteří mají účet u Google – viz. @GooglePlusTweet). Fáze Field testu má ukázat nedostatky a možnosti pro implementaci dalších prvků. V čem má být Google+ lepší než Facebook? Nový projekt nabízí především přehlednost a snazší užívání, má být chytřejší a otevřenější.
27% provozu odkazujícího na stránky Facebooku přichází z Googlu
Právě publikovaná studie PageLever, analytického nástroje pro sociální síť Facebook, ukázala, že vyhledávače jsou hlavním zdrojem provozu pro Facebook a tvoří 34% všech externích odkazů. Google byl v realizované studii představen jako lídr mezi ostatními vyhledávači, který na Facebook v hodnoceném období poslal 27,57% veškerého externího provozu.
Sociální tlačítko Google +1 jde nahoru: více než 4 miliardy zobrazení denně
V červnu Google zahájil provoz tlačítka +1, které umožňuje doporučovat obsah na webu. V červenci použití tohoto tlačítka překročilo 2 miliardy zobrazení denně. Dnes se tlačítko objevuje na více než miliónu stránek, s více než 4 miliardami zobrazení denně.
Twitter překročil hranici 100 milionů uživatelů měsíčně
Dick Costolo, CEO Twitteru včera zveřejnil aktuální údaje a statistiky týkající se této populární sociální sítě. Podle serveru The Next Web, dosahuje Twitter po pětiletém působení v těchto dnech 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Padesát procent z těchto uživatelů se na Twitter připojí každý den, a 55% realizuje toho přihlášení přes mobilní zařízení.
Tlačítko +1 od října také u grafických reklam
Tlačítko Google +1, které slouží k doporučování obsahu přímo ve vyhledávání, bude od října fungovat také u grafických reklam po celém internetu. Dosavadní úspěch tlačítka souvisí především s faktem, že doporučení od důvěryhodného kontaktu představuje jeden z nejcennějších zdrojů informací.
Google+ překročil hranici 50 milionů uživatelů
Podle neoficiálního statistika Googlu, Paula Allena překročila v těchto dnech sociální síť Google+ hranici 50 milionů uživatelů. Tohoto počtu uživatelů dosáhl Google+ ve velmi krátké době, za pouhých 88 dní. Podle současných odhadů roste počet uživatelů této sociální sítě zhruba tempem 2 milionů uživatelů denně.
Stránky Google+ má Národní knihovna, Česká televize a Mall.cz
Google+ se otevírá firmám a organizacím, ty se mohou nyní jednoduše přiblížit svým příznivcům a zákazníkům. Celosvětové spuštění Stránek Google+ slibuje zajímavou změnu v komunikaci se zákazníky a příznivci značek a společností. Stránky přináší logiku fungování sociálních sítí do světa byznysu, umožňují najít svou oblíbenou firmu, nebo organizaci, tu pak lze doporučit svým přátelům, sledovat její profil, nebo přímo komunikovat s jejím týmem.
SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic
SEO, neboli optimalizace ve vyhledávačích (Search Engine Optimization) je hlavním zdrojem provozu na weby pro B2C i B2B marketéry, jednoznačně vítězí nad PPC (Pay Per Click) kampaněmi i marketingem na sociálních médiích. Tyto trendy vyplývají z výzkumu online marketérů 2011 State of Digital Marketing, který realizovala kalifornská online marketingová agentura Webmarketing123.
Trendy sociálního sdílení podle AddThis
AddThis – největší platforma pro sdílení na webu, vytvořila u příležitosti výročí 5 let působení na trhu speciální infografiku, ve které shrnuje zajímavá data, která se za dobu jejího působení podařilo nasbírat. Dozvíte se například, že lidé sdílí nejvíce ve středu, nejobvyklejší čas sdílení je 9:30 a že vůbec největší objem sdílení vlastně neprobíhá přes oficiální tlačítka sociálních sítí.
EU chystá regulaci využívání osobních dat uživatelů Facebooku
Podmínky Facebooku umožňují využívat osobní data jeho uživatelů pro komerční účely. Co na sociální síti vyhledáváte, zda sportujete, koho byste volili nebo jak se mění váš rodinný stav – k tomu všemu mají automaticky přístup zadavatelé PPC reklamy. Už brzy by to však měla změnit nová směrnice Evropské komise.
O OH v Londýně nebudou smět dobrovolníci psát na sociálních sítích
Organizační výbor letních Olympijských her v Londýně přišel s nařízením týkajícím se 70 tisíců dobrovolníků, kteří budou v červenci a srpnu pomáhat při mezinárodní sportovní akci. Konkrétně hodlá regulovat jejich aktivity na sociálních sítích, jako je Twitter nebo Facebook. Přísná pravidla jim mají zakázat zveřejnit ze zákulisí her cokoliv jiného než oficiální informace pořadatelů.
Sociální sítě v (dobrých) rukou novinářů
V záplavě informací, která je hlavním efektem rozvoje digitálních technologií a elektronické komunikace v prostředí internetu, se dnes musí zorientovat nejen čtenáři, ale i původně zprostředkovatelé informací - novináři. Ty tam jsou doby, kdy stačil pečlivě vedený telefonní seznam popř. servis tiskových a informačních agentur. Současná žurnalistická rutina se už neobejde bez online připojení a ani bez sociálních sítí.
Sociální síťky aneb facebook jen pro vaši rodinu či firmu
Sociální sítě postupně suplují stále více funkcí každodenní mezilidské komunikace. Jejich používáním vytváříme jakousi obecnou povahu našich sociálních životů, jakkoli se tváří individuálně. Možná právě kvůli této chiméře stále častěji bereme zavděk alternativními variantami života na síti, které nás oslovují svou specializací pouze na určitou oblast.
Instantní přehled novinek za 42. týden
Bořiči „social media“ mýtů, 100 000 fanoušků za hubičku, nový lepší LinkedIn, mobilní revoluce v SEO, 33 tipů jak vylepšit blog, jedna povedená virální kampaň a dvě infografiky zaměřené na bannerovou reklamu…
Instantní přehled novinek za 43. týden
9 ingrediencí k vytvoření skvělého obsahu, kvalitní e-book za 30 dní, manipulace médii v přímém přenosu, 10 nápadů, jak vylepšit konverzní poměr pomocí úprav textů tlačítek, 30 tipů pro komunikaci na Twitteru, trendy současného webdesignu, využití Pinterestu v marketingu, 24 hodin v ekonomice Google, podle čeho určit ROI na sociálních sítích, jak nastavit YouTube kanál, anatomie content marketingu a 10 praktik, kterým se vyhnout při přípravě landing page.
Instantní přehled novinek za 44. týden
Válka s fanoušky se nevyplácí, moderní „love story“ content strategy a user experience, kreativní využití online map, dobrý obsah nejde napsat, využijte influencery, jak vytvořit uživatelsky přívětivý nákupní proces, kolik stojí loga předních světových značek, Češi a online nákupy v roce 2012, anatomie content marketingu, klíčové prvky designu webu z pohledu SEO a další zajímavosti, které přinesl 44. týden.
Instantní přehled novinek za 45. týden
Jak uspět na trhu s mobilními aplikacemi; 10 tipů, jak budovat důvěryhodnost značky na sociálních sítích; propagace promo akcí na Facebooku; trendy a mobilní zařízení; obsahová strategie prakticky; jak udělat landing page R.E.A.D.Y.; cesty, jak definovat své USP; 7 kritických SEO chyb, kterých se dopouští e-shopy; nejdražší klíčová slova na světě; super ikony ke stažení a několik zajímavých infografik. To vše přinesl 45. týden.
Instantní přehled novinek za 46. týden
Krása single-page websites, 7 cest, jak blogovat bez psaní, sledujte statistiky související s obsahem webu, přidejte na svůj web tlačítko Pinterestu, fakta o Twitteru, jak zlepšit efektivitu kampaní v obsahové síti, souhrn rozměrů grafických prvků hlavních sociálních sítí, 5 tipů social followers, 21 tipů pro efektivní social media strategie, sociální média nejsou mrtvá, je to jen nuda, vyprávějte příběhy.
Instantní přehled novinek za 47. týden
Jak vytvořit silnou online prezentaci prostřednictvím sociálních sítí, optimalizace kampaní na sociálních sítích, pohromy na sociálních sítích, obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem, komunikace výhod a benefitů prostřednictvím landing page, co dělat před a po zveřejnění obsahu z hlediska SEO, 42 nápadů na rozvoj obsahu v roce 2013, optimalizace landing page v číslech, zcela zbytečné weby, jak se obchodníci připravují na vánoční svátky, jak zvýšit konverzní poměr pomocí obrázků, méně fanoušků znamená více a na závěr e-book zdarma.
Instantní přehled novinek za 49. týden
Pět pokročilých funkcí, které posunou váš e-shop o úroveň výš; jak obsah mění způsob, jakým nakupujeme; jak udržet zájem publika při psaní delších článků a příběhů; nepříjemná pravda o SEO; 7 SEO tipů pro malé podnikání; umění content marketingu; sociální média v roce 2013; Inbound vs. Outbound marketing; marketingové trendy, které hýbaly internetem v roce 2012; téměř kompletní průvodce úspěšnými landing Pages; umění získat více “retweetů”; 10 tipů, jak zlepšit nákupní proces e-shopu; jeden TOP SEO tip pro rok 2013 a něco o tom, že mobilní SEO není mýtus.
Instantní přehled novinek za 1. týden
Jak reagovat na negativní komentáře na sociálních sítích, vše co musíte vědět o landing pages (od A do Z), trendy sociálních médií v roce 2013, jak se stát leaderem v oblasti PPC kampaní, 15 skvělých hlavních stran, děkujte na webu návštěvníkům každý den v roce, TOP virální reklamy roku 2012 a další skvělé články a infografiky, které byste neměli minout…
Postřehy z Marketingového festivalu
Ve dnech 22. – 23. 11. 2013 se v brněnském Janáčkově divadle odehrál první ročník konference s názvem „Marketingový festival“. V nadupaném line-upu kromě české špičky figurovaly i zahraniční kapacity, jako například Cyrus Shepard z MOZu, Neil Patel z KISSmetrics nebo SEO máma Gillian Muessig. A u toho jsme prostě nemohli chybět.