Výpis článků podle tagu URL
Jak realizovat SEO po zavedení aktualizace Panda/Farmer?

Zajímá vás, s jakými změnami můžete ve sféře e-komerce počítat po zavedení aktualizace Googlu Panda/Farmer? Podívejte se na širší kontext zavedení aktualizace Panda i důsledky, které má tato obávaná inovace Googlu pro strategie SEO. I když Panda zatím na českém Googlu spuštěna není, je dobré vědět, že pokud budujete uživatelsky zajímavé a kvalitní obsahové weby, nemusíte se nástupu této aktualizace vůbec obávat.
Google: novinka v zobrazování URL domény placených inzerátů

Na začátku tohoto týdne spustil Google automatické zobrazování URL domény v titulku u nejvýše umístěných (placených) inzerátů. Cílem je dosáhnout lepší prezentace značky v inzerátu a využití textu v titulku ke zdůraznění dalších informací. Potenciální zákazníci budou podle Googlu lépe schopni identifikovat stránku, na kterou se dostanou po kliknutí na váš inzerát. Zobrazení URL v titulku v AdWords inzerátech tak potenciálně může ovlivnit, zda uživatel na váš inzerát klikne nebo ne.