V současné době existuje nespočet užitečných nástrojů, které můžou posunout váš online marketing kupředu. Připravili jsme přehled několika z nich.
Naprostým základem je nástroj Canva.com, ve kterém zvládne tvorbu grafiky i naprostý negrafik. Můžete si v něm vybrat některou z hotových šablon a jen ji upravit pro své potřeby, což hodně usnadňuje práci. Pokud už představu máte, můžete využít spoustu prvků, včetně fotek z fotobanky (v neplacené verzi je přístupná vždy jen část prvků).
Pro výběr fotek můžete využít některou z fotobank, které nabízí obrázky, videa, ale i další grafiku ke stažení zdarma. Vyzkoušet můžete Pixabay, Unsplash (fotky jsou chráněné licencí) nebo Pexels.
Pro úpravu fotek pak můte využít nástroj Photopea, což je v podstatě takový online Photoshop.
Hlavně pro e-shopy se může hodit nástroj notifikuj.cz, který na webu zobrazí informace o hodnocení z Heureky či Zboží nebo informace o aktuálně probíhající akci.
Pop-up okna jednoduše vytvoříte přes sumo.com. Instalace tohoto nástroje je velmi snadná - přes GTM stačí vložit kód na web a pak už jen v administraci připravíte grafiku podle svých představ. Pokud chcete přes pop-up okno sbírat třeba e-mailové kontakty, využijete některý z nástrojů pro intergraci.
Pokud chcete automatizovat, můžete využít Integromat nebo Zapier. Jednoduše zefektivníte procesy, automatizujete rutinní práci a ušetříte spoustu času. Můžete si totiž nastavit jednoduché scénáře a propojit nejrůznější nástroje - e-mail, Facebook, Slack, Google Drive a spoustu dalších.
Pokud se chcete vyvarovat typografických chyb, určitě oceníte nástroje Typopo. Výhodou je, že zvládá češtinu, angličtinu, němčinu, ruštinu a slovenštinu. Pro kontrolu textů v angličtině se hodí Grammarly, který odhalí překlepy i další chyby.