Výjimečné školení o mediaplánech
Přednášky o teorii i praxi
Školení o mediálním plánování připravil mediální konzultant a copywriter společnosti SOVA NET Martin Brablec. Svojí přednášku rozdělil do dvou částí. První polovinu školení věnoval teorii a vysvětlení pojmů. Druhá část byla už mnohem praktičtější. Lektor účastníkům poradil, jak vybrat správná média, jak stanovit rozpočet a jak kampaň dobře načasovat. Dále ukázal, jak v mediaplánu udržet pořádek, nasbírat data a vyhodnotit efektivitu jednotlivých reklamních formátů.
Během přednášek Martin Brablec poctivě odpovídal na všechny dotazy publika. Účastníci se ptali i o přestávkách a po skončení semináře a dokázali tak, že je školení skutečně zaujalo.
Sbíráme připomínky i nové nápady
Všem přihlášeným děkujeme a doufáme, že se setkáme na některém z dalších seminářů, které pořádáme - například na školení internetového marketingu s Markem Prokopem.
Chcete získat více informací o seminářích SOVA NET? Máte návrhy na nová témata? Napište nám! Rádi se inspirujeme vašimi nápady.