Podobně jako Facebook poskytuje prostor pro vytvoření profilu nejen jednotlivcům, ale i celým firmám a projektům. Hlavní význam pro uživatele spočívá ve vytváření kontaktů pro jednorázové nebo dlouhodobé využití a sdílení znalostí.
Účastnili jste se webináře na téma LinkedIn? Nebo se o tuto profesní síť zajímáte? Posíláme Vám několik užitečných odkazů, které je dobré mít stále při ruce.
Záměrem samotných provozovatelů LinkedInu je pomáhat odborníkům k větší produktivitě a úspěchům.
Být aktivní a tvořit kvalitní obsah = úspěch na LinkedInu
Pracujte s tzv. Hashtagy (#education #webinar #sovastudio #Brno)
Novinka na sociální síti LinkedIn, která hodně pomůže nejen při networkingu, ale i organizaci různých schůzek, workshopů a setkání. Objevte svět tvorby událostí
Napsat post a tagnout: @osoba @firma, tzv tagnout můžete jakkoukoliv osobu, se kterou jste propojeni napřímo, nebo přes někoho.
Můžete tagnout firmní stránku (i tu, kde nejste follower).
Osobní profil - nastavení
Sloučení dupicitních účtů
Synchronizobat kalendář
Pracovní nabídky
Zprávy
Kdo smí vídět, když jste aktivní? Nastavte si viditelnost.
Jak pozvat lidi, ke své stránce
Podobně jako ostatní sociální reklamní platformy, i LinkedIn nabízí více typů reklam. A podobně jako u ostatních platforem byste měli zvolit takový formát reklamy, který bude odpovídat výsledku, jehož chcete dosáhnout.
Reklamy na LinkedIn podporují tyto cíle:
Jaký je jejich přínos? Je to jedna z cest, kdy díky svým znalostem, názorům, osobnosti a způsobu prezentace můžete získat zajímavou práci na projektu, o kterém byste jinak neměli šanci se dozvědět. Přilákáte k sobě lidi, se kterými chcete pracovat anebo je mít ve svém okolí. Můžou to být zaměstnavatelé, zaměstnanci anebo potencionální zákazníci či obchodní partneři.
Mobilní aplikace LinkedIn
Ke stažení
U vyhledávání mějte na paměti, že ne všechny pracovní pozice najdete na LinkedInu. U osob ve vedoucích pozicích – manažeři, jednatelé, ředitelé či personalisté z valné většiny ano. Obchodníky už méně a specifických pozic (jako např. učitel, úředník atp.) a nekvalifikovaných profesí spíše ne. Nesázejte pouze na LinkedIn a vaši snahu zkombinujte i s jiným kanálem kontaktů např. Facebook a Google site:facebook.com učitel
Phantombuster /Linkedin Network booster, Linkedin export/
VIDEO TECH SPECS
Supported video formats: ASF, AVI, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, MP4, VP8, VP9, WMV2, and WMV3
Supported audio extensions: AAC, MP3, and Vorbis
LinkedIn video upload limit: 5GB
Minimum file size: 75KB
Max video duration: 10 minutes
Minimum video duration: 3 seconds
Přejeme Vám na LinkedInu mnoho úspěchu a klidně se nás ptejte