Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Zpětné odkazy
Zpětné odkazy jsou hypertextové odkazy mířící na web z jiných stránek. Jejich přítomnost na stránce je důležitá pro hodnocení stránky vyhledávači a tím i její umístění ve výsledcích vyhledávání. Zpětné odkazy patří mezi hlavní off-page faktory optimalizace stránek pro vyhledávače.
Zaindexování stránky a její zobrazování ve výsledcích závisí na počtu a kvalitě zpětných odkazů. Hodnotí se přitom:
- počet odkazů
- stáří odkazů
- text, který obklopuje odkaz
- umístění odkazu na stránce
- umístění odkazující stránky ve struktuře webu
- kvalita odkazující stránky
- tematická příbuznost odkazující stránky
Souhrn hodnocení těchto a dalších faktorů vytváří tzv. rank (viz Page Rank) stránky, jehož hodnota má vliv na pozici zobrazení stránky ve výsledcích vyhledávání.
V rámci SEO existují i postupy zaměřené na budování zpětných odkazů tzv. linkbuilding.