Zúčastnili jsme se soutěže Young Lions
Copywriter Martin Brablec se spolu s grafikem Martinem Obertem pokusili v národním kole celosvětové soutěže mladých reklamních tvůrců Young Lions probojovat do finále v Cannes. I když letos jejich snaha nevyšla, zkušenost to byla rozhodně zajímavá.
Soutěže Young Lions se mohou zúčastnit výhradně dvoučlenné týmy do 29 let. V určený den mají po vyhlášení briefu 24 hodin na kompletní realizaci reklamy či komunikační strategie. Martinové se letos rozhodli netradičně zabojovat v kategorii print – tedy v tištěné inzerci.
Během perných 24 hodin měli vymyslet celostránkový inzerát propagující možnost pravidelného přispívání na Konto BARIÉRY pomocí SIPO. Inzerát byl určen středoškolákům ve věku 40-70 let s vůlí pomáhat.
„Napadly nás desítky možných podob inzerátů, ale jen málo z nich jsme byli schopní v daném čase a s dostupnými technickými prostředky realizovat. Proto jsme nakonec asi po 14 hodinách přemýšlení vybrali jednu z přímočarých a jasných variant“, poodhalil průběh soutěže Martin Brablec.
I když odborná porota tento inzerát v konkurenci 17 týmů nevybrala, chuť do dalšího soutěžení nám rozhodně nevzala. Příští rok může být vše jinak – třeba v kategorii cyber, která je nám nejbližší. Vítězné práce si můžete prohlédnout na českém webu o Cannes Lions.